امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه این هفته

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 26 دی 1393 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

سفارش به تقوای الهی و انجام واجبات...

بیان مناسبت ها:

    1- فرار شاه خائن و طاغوت زمان از ایران اسلامی در 26 دی سال  1357 ؛پس از فرار او نظام مقدس اسلامی جایگزین شد که الحمدلله من و شما در زیر لوای این نظام مقدس زندگی میکنیم. امیدواریم این نظام مقدس اسلامی به دست صاحب اصلی اش آقا امام زمان(عج) برسد ان شا الله.

    2- شهادت شهیدان بزرگوار شهید نواب صفوی ، شهید واحدی ، شهید ذوالقدر در سال 1334 ؛ اگر زحمات این بزرگواران و دلاور مردی های این عزیزان نبود شاید نظام ما به این سرعت به پیروزی نمی رسید.

    3- روز غزه؛ پیروزی مردم غزه در جنگی که با اسرائیل داشتند انصافا تاریخی شدند و ماندگار

    4- اعدام انقلابی حسنعلی منصوردر سال 1343

بیان مسائل سیاسی هفته:

جلسه جامعه مدرسین در حوزه علمیه قم: خدا را شکر می کنیم این جلسه با شکوه برگزار شد و امیدواریم که جامعه مدرسین، مدیریتی را در حوزه علمیه داشته باشند که مردم همچنان همان اعتماد قبلی را به جامعه مدرسین داشته باشند.

گروگان گیری در فرانسه؛ دلیل اصلی تشکیل اکثر گروه های تروریستی مثل داعش و القاعده و وهابیت  ایجاد اسلام  هراسی بوده است، الآن با توجه به شکست سنگینی که در سوریه و عراق خورده اند اینها رو به کشورهای اروپایی و غربی آورده اند.

کاریکاتور موهن پیامبر اسلام؛ وقتی روزنامه فرانسوی کاریکاتور ابوبکر البغدادی را چاپ میکند رئیس جمهور فرانسه میگوید به مقدسات ادیان توهین نکنید، زمانی که کاریکاتور موهن پیامبر چاپ می شود این رئیس جمهور فرانسه می گوید روزنامه های فرانسه آزاد هستند! و ما نمیتوانیم مانع آزادی مطبوعات بشویم.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی