امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم 10 بهمن

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 10 بهمن  باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-        توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ، انجام واجبات و ترک محرمات

بیان مناسبت ها:

-        تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع)

-        تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه(س)

-        آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران ، شروع این دهه 12 بهمن سالروز ورود پرخیر و برکت حضرت امام (ره) به میهن اسلامی بود و پایان این دهه هم 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است. این دهه مبارکه فجر را خدمت دوستداران نظام و انقلاب و مکتب اهل بیت تبریک عرض می کنم .

اتفاقات هفته گذشته :

-        خبر مسرت بخش مرگ عبدالله سعودی را داشتیم ، روایت داریم که 9 ماه بعد از مرگ عبدالله شاید فرج آقا امام زمان (عج) صورت می گیرد.

-        آمادگی داعش برای اینکه خودش را به عربستان برساند و این احتمال زیاد است چون داعشی ها دیگر جای امنی در منطقه ندارند ، بهترین و امن ترین جا برای این تروریست ها عربستان است که از آنها حمایت می کند .

-        عملیات غرور آفرین حزب الله در هفته اخیر ؛ وقتی اسرائیل چند تن از رزمندگان حزب الله را به شهادت رساند ؛ بعد از آن حرکت اسرائیل پیام فرستاد به دولت مردان روسیه که بیایید وساطت بکنید که ایران و حزب الله انتقام جویی نکنند ؛ سید حسن نصراله که خداوند متعال او را حفظ کند آمد و دو کلمه گفت و انتقام آنچنانی از اسرائیل گرفته شد که همه پناه گاه های اسرائیل باز شد و همه فرودگاه هایش تعطیل شد . خدا را شکر که خداوند این قدرت را به حزب الله داده که اسرائیل این گونه از آن ترس دارد .

-        تغییر نظام حکومتی در کشور یونان ؛ این هم نکته روشنی است در تغییر حکومت های غربی .

-        نامه پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی ؛ این نامه یک ابر سونامی است که وارد غرب شده است و نتیجه اش را شما به زودی خواهید دید . در فرانسه هر چه قرآن بوده خریده اند .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی