امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ


خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 17 بهمن باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-                   توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ، انجام واجبات و ترک محرمات

-        تبریک ایام الله دهـه مبـارک  فـجر ، خـداونـد بـه عنایت اهل بیت همه ما را قدردان این نعمت بزرگ الهی قرار بدهد ان شا الله .

بیان مناسبت ها:

-        روز نیروی هوایی: روزی که جمعیت مومن و متدین نیروی هوایی قبل از هر اقدامی آمدند محضر حضرت امام (ره) و با رهبرشان بیعت کردند ؛ و آن اتفاق  نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شد.این روز را به همه اعضای محترم نیروی هوایی تبریک عرض می کنیم.

-        شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان حضرت امام (ره): امام (ره) یک حرکت بی نظیر را انجام داد، خلاف تمام قواعد نظامی در دنیا، حکومت نظامی که کسی نمی توانست بیرون بیاید ، امام دقیقا برعکس حکم صادر می کند و همین باعث پیروزی انقلاب می شود.

-        سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در 22 بهمن: این روز با شکوه را به محضر همه شما تبریک عرض می کنم.

بحث های سیاسی هفته:

-        حرکت وزارت ارشاد برای اعطای مجوز خواندن به یکی از زنان خواننده: این حرکت مورد اعتراض جمعی از مراجع دین و مومنین قرار گرفت . وزارت ارشادی که کارش ارشاد مردم است ! ولی کاری که وزارت ارشاد می کند ضد ارشاد است.کارهای فرهنگی بسیار کم است، مساجدی که به فرموده امام(ره) سنگر است، این سنگر های خالی شده اند، وزارت ارشاد باید به فکر پر کردن مساجد از جوانان باشد نه اینکه کارهای ضد ارشاد و ضد فرهنگ انجام بدهد. حتی زمانی که عالم دینی اعتراض می کند آنها اقدام می کنند برای تخریب عالم دینی.

-        متاسفانه آنقدر فساد بعضی از ادارت بالاست و بیّن است که اصلا نیازی به گزارش هم نیست، باید به فکر بود و مقابل این فساد ها ایستاد.

انقلاب اسلامی ایران (22 بهمن) : حضرت امام (ره) برای این انقلاب رهبر بی نظیر بود ، هر انقلای اگر رهبر بی نظیر داشته باشد این بالاترین امتیاز است ، انقلاب ما سه رکن داشت : یکی رهبریت ، یکی مردم و دیگری اعتقاد و ایدوئولوژی این اتقلاب بود ؛ فرهنگ تشیع ما بهرین فرهنگ در عالم هستی است ، دشمن به این نتیجه رسیده است که این سه رکن را هدف قرار بدهد ، لذا باید حواس ما باشد ، باید هوشیار باشیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۸

نظرات  (۱)

۱۹ بهمن ۹۳ ، ۰۹:۰۵ محمد موحدی
با سلام و قبولی طاعات و عبادات

ترو بخدا کل مطلب من رو به اطلاع امام جمعه محترم برسونید و الا مسئولیت شرعی اون بعهده خواننده هست
اول اینکه دکلمه خونده شده تو سط مجری برنامه بسیار جذاب و با استفاده از فن مجری گری بود که بنده شخصا  دست مریزاد میگم به جناب شاهدی
دوم اینکه امام جمعه تو خطبه هاشون حرفهای غیرمستند میزنن اینکه دربین صحبت هاشون تک خوانی خواننده زن رو محکوم کردن و جرم دونستن . اگر این اتفاق افتاده باشه یقینا شرع اسلام نخواهد پذیرفت و من هم همینطور اما اصلا این تک خوانی نبوده من پیگیر این ماجرا شدم و اصلا تک خوانی در کار نبوده است . خواهشمند م از تریبون نماز جمعه حرفهایی بزنید که مصداق داشته باشه.
دوم اینکه تو خطبه های قبلی از مرگ پادشاه عربستان اظهار شادی کردن و تبریک گفتن من قبول دارم مرگ این شخص مبارک بوده اما تبریک از پشت تریبون مقدس نماز جمعه که بیانگر نظریه ولایت فقیه هست هیچ ضرورتی نداره الا اینکه اختلاف بین شیعه و سنی رو زیاد میکنه و باعث تشدید اختلافات و خدایی ناکرده درگیریهای داخلی میشه. چرا باید تبریک گفت و اظهار خوشحالی کرد از مرگ یک انسان.
سوم اینکه از امام جمعه محترم خواهشمندم نسبت به مشکلات شهر و نابسامانیهای شهر مسائل رو به بدنه مدیریت شهری مون گوشزد کنه و اینجوری نباشه که همه چیز یک طرفه باشه


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی