امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

اهم خطبه دوم این هفته

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۵۰ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 24 بهمن باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-        توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ، انجام واجبات و ترک محرمات

-        تقدیر و تشکر از مردم شریف و ولایت مدار باغستان به خاطر حضور پرشور و پررنگ  در راهپیمایی 22 بهمن ، این روز یوم الله بود و یوم الله خواهد ماند . خداوند به حق اهل بیت این را ذخیره قبر و قیامت همه مومنین قرار بدهد ان شا الله .

-        تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و زحمت کشان  برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ، راهپیمایی22 بهمن چیز کوچکی نیست ، این روز تابلوی ماست . دنیا باید این روز را نگاه کند ، کسانی که به این روزخیانت میکنند را نه ما می بخشیم و نه خداوند آنها را خواهد  بخشید .

بیان مناسبت ها :

-        25 بهمن سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) درخصوص ارتداد سلمان رشدی در سال 1368 ؛ این روز را گرامی می داریم به خاطر صدور این حکم و فتوا ، این حکم بی نیر بود ، این فرمان و فتوا دنیای استکبار را به چالش کشید .

-        سالروز شهادت سید عباس موسوی اولین دبیر کل جنبش حزب الله ؛ اگر خیرات و برکاتی در بحث حزب الله در لبنان داریم ، به برکت زحمات این شهید بزرگوار و دیگر عزیزان است .

-        سالروز قیام مردم تبریز را در چهلم شهدای تظاهر کنندگان قم در سال 1356

-        سالروز گشایش سفارت فلسطین در تهران دقیقاً در جای سفارت اسرائیل در سال 1357

بحث های سیاسی هفته:

فرمایشات مقام معظم رهبری در بین عزیزان نیروی هوایی : ایشان فرمودند دشمنی آمریکا با اشخاص نیست بلکه با اصل حرکت انقلابی است ، آنها تا به حال برای جلوگیری از این حرکت انقلابی اقدامات زیادی انجام داده اند ، آنها با ایستادگی و استقلال طلبی و عزت خواهی ملت ایران مخالف هستند ، هدف آنها به زانو در آوردن و تحقیر ملت ایران است . لذا بحث مذاکرات هسته ای زمانی به نتیجه می رسد که یا ما از اصولمان عدول بکنیم یا آنها از اصولشان عقب نشینی بکنند ،مردم ایران این اجازه را نمی دهند که ما از اصولمان عقب نشینی بکنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی