امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

اهم خطبه دوم

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 15 اسفند  باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-        توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

-        قدردانی از مردم باغستان به خاطر برگزاری مراسمات  عزاداری ایام فاطمیه،ان شا الله خداوند به عزت اهل بیت این عزاداری ها را ذخیره قبر و قیامت همه عزاداران قرار بدهد .

بیان مناسبت ها:

-        15 اسفند روز درختکاری، و اولین روز هفته منابع طبیعی ؛ جا دارد دوستان شورا و شهرداری برنامه ریزی کنند و تعدادی نهال درخت در نماز جمعه بین مومنین توزیع کنند؛ مومنین هم ببرند و نهال ها را بکارند تا ان شا الله فضای سبز و منابع طبیعی حفظ بشود.

-        ما همانگونه که در بحث فرهنگی مورد تهاجم قرار گرفتیم در زمینه منابع طبیعی هم متاسفانه مورد تهاجم هستیم؛ درخت هایی در خیابان ها و معابر و پارک ها کاشته می شود درختان بی ثمر است؛ از درخت های سنتی خودمان خبری نیست، درخت سنجد و انار و توت کاشته نمی شود ،در حالی که باید این درخت ها کاشته شود تا چند نفر عابر و رهگذر از میوه اینها استفاده کنند. به خاطر همین درخت های بی ثمر اگر دقت کرده باشید پرنده بسیار کم شده است چون دیگر دانه ای برای خوردن پیدا نمی کند. باید درخت های سنتی و مثمره خودمان کاشته شود.

-        تشکر از شهرداری برای توزیع نهال درخت بین نماز گذاران،از شهرداری تشکر می کنیم به خاطر این حرکت خوب و خداپسندانه اش.

-        سالروز بزرگداشت سید جمال الدین اسد آبادی

-        روز ملی راهیان نور؛ شهدای ما هشت سال جنگیدند و منطقه نورانی به وجود آورند و همه ساله جوانان ما می روند و در این منطقه از نور این مناطق استفاده می کنند و روشن می شوند و از آن فضاها نورانیت می گیرند.

-        شروع ثبت نام حوزه های علمیه ؛ جوانانی که علاقه دارند بروند و در آزمون سراسری حوزه های علمیه ثبت نام کنند.

مباحثی در زمینه اقتصاد مقاومتی، ما در جاهایی که خدا را در نظر گرفتیم و حلال کار کردیم در آن زمینه موفق بودیم، برای نمونه در زمنیه نانو تکنولوژی ، در زمینه لیزر ، در زمنیه فضایی، در زمینه سایبری،در این زمنیه ها کاربا اخلاص بوده است و ما به قله رسیدیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی