امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خطبه دوم

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 14فروردین 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

-         تبریک مجدد سال نو و آروزی سالی پرخیر و برکت برای ملت ایران، ان شا الله در ایام تعطیلات به همه خوش گذشته باشد و خستگی کار از تنشان بیرون رفته باشد.و تجدید قوا کرده باشند برای انجام خدمت بیشتر،خدمت به این نظام و این انقلاب و این مردم.

بیان مناسبت ها:

-         سالروز وفات حضرت ام البنین(ع)، این روز را به عنوان تکریم مادران شهید و همسران شهید نامگذاری کرده اند،مومنین سعی کنند اگر مادر یا همسر شهید در محله شان است، اینها را مورد عنایت قرار بدهید، به آنها سر بزنید تا مایه دلگرمی برای این عزیزان باشد.

-         شهادت آیت الله سیدمحمد باقر صدر و خواهر گرامی اش

-         درگذشت شیخ مرتضی انصاری،کتاب های این بزرگوار درحوزه های علمیه تدریس می شود.

-         روز سلامت و بهداشت جهانی،امیدواریم که دولت به این موضوع عنایت ویژه داشته باشد،و مردم هم به این موضوع عنایت داشته باشند.

-         سالروز آزادی حضرت امام(ره) از زندان طاغوت

-         سالروز ملی فن آوری هسته ای  و قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا

-         پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو ، دولت و ملت همدلی و همزبانی ، ان شا الله این پیام عملی بشود و رفاقت و همدلی بین دولت و مردم بیش از پیش باشد.

-         حمله عربستان به یمن را داشتیم، انقلابیون یمن کسانی هستند که استکبار ستیزند، و استکبار هم از همین ترسیده و خواسته که یمن همانند ایران نشود، مثل لبنان و .. نشود ، عربستان ضعیف تر از این حرف هاست که بتواند در مقابل یمن ایستادگی کند گرچه یمن کشور فقیری است ، اما برآورد ها این است که یک سرباز یمنی در مقابل  سرباز عربستانی توانایی رزم را دارد ، قطعاً پیروزی نهایی با مردم یمن خواهد بود ان شا الله.

-         تقدیر و تشکر می کنیم از همه عزیزانی که در ایام تعطیل خدمت رسانی کردند ، همه کنار خانواده های خودشان بودند و این عزیزان در حال خدمت به مردم بودند، عزیزان در نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و ...

-         در خصوص توافق هسته ای ایران، مردم نگران این موضوع هستند ، ما فتح و پیروزی در این موضوع نمی بینیم، نکاتی در این بیانیه وجود دارد که مبهم است ، آنچه که به دست می آید این است که اینها هسته ای بودن ایران را پذیرفته اند، این خوب است، برنامه صلح آمیز هسته ای ادامه داشته باشد ، اینها خوب است، اما نکات مبهم زیادی هم دارد. سطح و ظرفیت غنی سازی برای ایران به تدریج محدود می شود و این خوب نیست، فردو تبدیل به یک مرکز تحقیقاتی هسته ای فیزیک و فن آوری خواهد شد.لذا باید دقت بیشتری باشد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی