امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم 28 فروردین

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ


خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 28فروردین 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین بی طرف

-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ، انجام واجبات و ترک محرمات

-         مجروح شدن پیکر جهان اسلام را شاهد هستیم ، مردم مظلوم یمن امروز مورد تاخت و تاز دشمنان اسلام قرار گرفتند ، آل سعود با پشتیبانی و دستور  رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و انگلیس به این  مردم مظلوم حمله کردند . این فاجعه را به پیشگاه ولی نعمتمان حضرت صاحب الزمان (عج) تسلیت می گوییم و برای پیروزی مردم مظلوم یمن دعا می کنیم .

-         سالروز ارتش را در پیش داریم ، به فرمایش امام (ره) روز 29 فروردین را روز بزرگداشت ارتش نامیدند . خیلی از خطرات را برادران ارتشی از کشور و نظام ما دفع کردند ، خداوند به حق پیامبر و آل پیامبر (ص) همه ارتشیان را حفظ کند .

-         ولادت با سعادت پرچمدار دینمان امام باقر (ع) را داریم که به فرمایش امام (ره) که فرمودند : ما افتخار می کنیم امام باقر (ع) را داریم، ما افتخار می کنیم که امام صادق (ع) داریم . این روز عزیز را محضر همه شما تبریک عرض می کنم .

-         سوم رجب سالروز شهادت امام هادی (ع) ؛ از امام هشتم تا امام دوازدهم ائمه ما انصافاً خیلی در تنگنا قرار گرفتند ؛ در سختی زندگی کردند ، زندگی امام هادی (ع) را مطالعه کنید ؛ شهادت امام هادی (ع) را محضر همه شما تسلیت عرض می کنم.

پنجشنبه هفته آینده لیله الرغائب است ، یعنی شبی که خداوند متعال آروزهای بندگان را مستجاب می کند ، ان شا الله از خداوند متعال برای خودمان ، برای کشورمان، برای مسلمان های جهان به خصوص مردم مظلوم یمن دعا کنیم که خداوند متعال هم ان شا الله قبول فرماید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی