امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم 8 خرداد

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 8  خرداد 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول



-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

مناسبت ها :

-         تبریک پیشاپیش نیمه شعبان ؛ میلاد با سعادت و پرخیر و برکت آقا امام زمان(عج) ؛ خداوند همه ما را در این دنیا در زیر سایه عنایت اهل بیت(سلام الله علیها) و در آخرت با خود اهب بیت (سلام الله علیها) محشور بفرماید ان شاالله , میلاد آقا امام زمان(عج) را خیلی جدی بگیرید، این روز شعار شما و پرچم شماست؛ دنیای استکبار نمی خواهد اسم امام زمان(عج) در زبان ها باشد ، حمله عربستان به یمن هم از همین مورد است.  سعی بکنید مراسم جشم میلاد آقا امام زمان(ع) را در تمام مساجد و حسینیه ها و کوچه و خیابان ها با شکوه برگزار کنید ولی شان این روز را هم حف کنید ؛ متاسفانه ما در سطح شهر شاهد جشن هایی هستیم که اصلا در شان این مردم و شهر نیست ، و زمانی که ما اعتراض می کنیم می آیند و بنر تقدیر و تشکر برای برگزار کنندگان این جشن ها می نویسند ، این مردم مومن هستند و شان آقا امام زمان(عج) را می دانند ، برای آخرین بار این تذکر را می دهم .

-         تبریک روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و رزو جوان؛ این روز را محضر همه جوانان عزیز عرض تبریک و تهنیت دارم ؛ امیدوارم همه جوانان ما مورد عنایت خاص الهی و اهل بیت پیامبر(ص) باشند.

-         روز جهانی بدون دخانیات، عزیزان توجه بکنید ؛ الان بحث سیگار و قلیان و مواد مخدر خیلی گسترده شده است ؛ متاسفانه بحث های فرهنگی فروکش کرد، دنیای استکبار در کمین جوانان ما نشسته است و متاسفانه مسئولین از جوانان غافل شده اند؛ باید به مسائل فرهنگی جوانان رسیدگی شود

-         سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ؛ برای این روز باید در سطح شهر مراسم برگزار شود.

-         انتخاب مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را برای رهبری ؛ این روز را محضر همه شما تبریک عرض می کنم

-         قیام 15 خرداد سال 1342؛ این روز استارت انقلاب ما بود ، و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد

-         روز جهانی محیط زیست ؛ امیداوریم ان شاالله مسئولین  در زمنیه تلاش بیشتری انجام دهند.


 مباحث سیاسی روز:

-         حضور ریاست محترم جمهور در منطقه شهریار؛ آقای روحانی رئیس جمهور محترم مصوبات خوبی را در سخنرانی خودشان اعلام کردند، خصوصاً بیمارستان 300 تختخوابی شهریار که رؤسای جمهور متعددی را پشت سرگذاشته و هنوز خبری از بیمارستان نیست، ان شا الله مصوبات همه عملی بشوند ، تقدیر و تشکر می کنم از مردم که استقبال گرمی از رئیس جمهور محترم داشتند .

-         تقدیر و تشکر می کنم از نیروی انتظامی شهر باغستان ؛ تلاش زیادی برای حفظ امنیت باغستان انجام می دهند

-         بحث گران شدن بنزین را داشتیم؛ این کار بالاخره باید انجام می شد و بحثی هم نیست ولی مردم خواسته ای که دارند این است که اجرای قانون را کامل انجام بدهید ؛ چرا دولت یارانه پردرآمدها را قطع نمی کند؟ این هم قانون است ولی انجام نمی شود ؛ باید دقت شود.

-         در بحث هسته ای؛ مسئولین بدانند این مذاکرات شوخی بردار نیست، ما اگر از بحث هسته ای عقب بنشینیم شکست خورده ایم؛ استکبار خیر ما را نمی خواهد، اگر حتی روزی از همه انرژی هسته ای هم دست برداریم باز هم آنها از ما دست بردار نیستند، و تهاجم آنها ادامه خواهد داشت ؛ باید مسئولین بیشتر دقت کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹

نظرات  (۱)


سلام ؛

این مطلبتم با حال بود ، خوشحال می شم از آخرین پست سایت من هم دیدن کنی

عنوان مطلب : جاذبه های ترسناک هند



خوشحال می شم نظرت را راجع به این مطلب بدونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی