امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 5 تیر 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول


-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

-         تبریک مجدد ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی

مناسبت ها :

-         5 تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛ متاسفانه هرچقدر ماه مبارزه می کنیم، توفیق چندانی نداریم، ما باید کار فرهنگی انجام بدهیم تا اوضاع بهتر شود.

-         10 ماه مبارک رمضان رحلت حضرت خدیجه(س)؛ ثروت مندترین زن مکه بود، تجارت داشت، ولی راه درست را انتخاب کرد ، همه اموالش را در مسیر اسلام خرج کرد.

-         سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در 6 تیر در سال 1360 ؛ مقام معظم رهبری هم رزمنده بودند و هم جانباز هستند ، و خدا را به عزت همه عزیزانش قسم می دهیم این وجود را برای ما حفظ بفرماید.

-         7 تیر شهادت شهید بزرگوار شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره).مصیبت بزرگی برای مردم است این روز ، روز قوه قضائیه نامگذاری کرده اند این روز را، ما این روز را خدمت همه زحمت کشان قوه قضائیه تبریک عرض می کنیم.

-         8 تیر سالروز بمباران شیمیایی سردشت ، از جنایات بزرگ صدام و استکبار است.

-         روز صنعت و معدن ، به همه عزیزان مشغول در این زمینه عرض تبریک داریم.

-         آزادسازی شهر مهران

-         فرخنده میلاد پرخیر و برکت امام حسن(ع) کریم اهل بیت .  سعی کنید در ماه مبارک رمضان بسیار انفاق کنید.



مباحث روز:

-         بر خودم لازم می دانم در مورد اتفاقات جاری شهر خودمان صحبت کنم، شهردار معذول شهرمان را دعوت کردیم تشریف بیاورند ؛ تا از طرف خودمان و مردم تودیعی داشته باشیم، ما باید ظواهر خودمان را حفظ کنیم، دو سال؛ پیش هم امام جمعه شما جدید بود و هم شورا جدید بود و هم شهردارتان، ما باهم کار را شروع کردیم، ما متاسفانه چندی پیش مواجه شدیم با دستگیری چند تن از اعضاء که خوب و قشنگ نبود ، ولی ظاهر کار را حفظ کردیم، هرکس خلافی انجام داد باید به سزایش برسد ، در ماجرای انتخاب شهردار جدید برخی گفتند که امام جمعه میخواست کاندیدای خودش را تحمیل بکند ، در حالی که ما در جلسه اخیر خدمت تمام دوستان عرض کردیم به هیچ عنوان از طرف ما اسمی مطرح نیست و نخواهد بود.، اما از انتخاب شورا حمایت می کنیم، دوستان شورا هم که گفتند این اتفاقات اخیر بر آنها تحمیل شده است ، این بحث تحمیلی بودن در نظام اسلامی مورد قبول نیست ، هرکس در  هر سمت و مسئولیتی باید کار خودش را انجام بدهد ، شورا باید شهردار را انتخاب کند ، ما قضاوتی روی افراد نداریم، از طرف استان فشارهایی رو دوستان هست، ما به دوستان متذکر می شویم این مردم حقشان این نیست، قانون باید اجرا بشود. شورا هم باید در مسیر خودش حرکت کند و با مردم صادق باشد ، شهردار ما شاید هم نمره 20 نگرفته باشد ولی مورد قبول بودند ، خوب کار کردند ، تلاش کردند ، ولی نمره 20 هم نمی دهیم به او ، به شورا هم نمره 20 نمیدهیم ، لذا این تقدیر و تشکری که از ایشان بعمل می آید به خاطر تلاش هایشان و این که ایشان نمره قبولی از مردم گرفتند انجام می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی