امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 16 مرداد باغستان

شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ



خلاصه خطبه دوم  1394/05/16 باغستان به امامت حجه الاسلام سادات رسول


 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

 

بیان مناسبت ها :

-        16 مرداد سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در سال 1359 ؛ الحمدلله این دانشگاه موفقیت های بسیار خوبی را به دست آورد. ان شا الله با موفقت هم به کار خودش اداه بدهد.

-        فتح آندلس به دست مسلمانان در سال 92 هجری قمری؛ مدت ها اسپانیا به دست مسلمانان بود.

-        شهادت مظلومانه خبرنگار عزیزمان محمود صارمی در سال 77 به دست طالبان، همچنین روز خبرنگار است که به محضر زحمت کشان این عرصه این روز را تبریک عرض می کنم.


                             

-        شهادت آقا امام جعفر صادق(ع)؛ موسس مکتب تشیع ؛ البته موسس اصلی پیامبر(ص) است و تجدید بنا به دست آقا امام صادق(ع) است؛ دین پیامبر گرامی اسلام به دست بنی امیه به اسارت رفت و نتیجه دین بنی امیه ای به اینجا رسید که امام حسین را واجب القتل کردند و به شهادت رساندند ، این دین آنها بود ، لذا امام صادق(ع) بنای دین را دوباره ساخت و دین اسلام اصیل را دوباره  تعریف کرد. روز شهادت امام صادق(ع) را به محضر همه شما عزیزان عرض تسلیت داریم.

-        ذکر مصیبت اهل بیت (علیهم السلام)

-        روزحمایت ازصنایع کوچک؛طرح بسیار خوبی است،امیدواریم ان شا الله به خوبی هم پیگیری شود و انجام گیرد.

                           

-        تقدیر و تشکر می کنیم از سپاه شهریار ، البته از همه نیرو های نظامی و انتظامی تشکر می کنیم که زحمات بسیاری می کشند برای امنیت و آسایش این مردم، سپاه توانست مرکز فتنه ای که در شهر باغستان بود و کارشان ساخت دیش های ماهواره بود را شناسایی کند، و اعضای آن را دستگیر گردند و حدود 1400 دیش ماهواره هم آماده بود که عرضه بشود و خانواده ها را نابود کند  که خوشبختانه جمع آوری شد.

                          


-        ما مقداری متاسف شدیم از استیضاح شهردار و انتخاب شهردار ، این ها از اختیارات شورای شهر است اما در راستای این اختیارت یک سری مسائل و آسیب ها ایجاد می شود که متاسفانه برای رفع آن کار بسیار سخت است، ما از شورای شهرمان به شدت گله مندیم ، این عزیزان بدون بررسی ، بدون دقت امدند و کسی را معرفی کردند ، بعد از آن من امام جمعه بیایم و بررسی کنم در مورد شهردار ، و متوجه شوم که این آقا صلاحیت ندارد شهردار ما باشد ، متاسفانه کسانی  این آقا را معرفی کرده اند که قطعاً نفعی در آن دارند و الا کسی که علناً مشکل دارد چرا باید انتخاب بشود ؟ البته این را هم می دانیم که اعضای شورا  مورد فشار برخی از دولتیان هم قرار گرفتند ، هیچ نهادی این شخص را تایید نمی کند ولی متاسفانه می خواهند بیاورند و شهردار باغستان کنند، مردم را وارد بازی های سیاسی خودتان نکنید ، دولت ما اسمش دولت تدبیر و امید است ، امیدواریم این کلمه تدبیر و امید خراب نشود. من خیلی تلاش کردم که پشت تریبون حرفی نزنم ولی علی الظاهر آقایان خیلی اهمیت نمی دهند و نمی خواهند کوتاه بیایند و می خواهند نظر خودشان را اعمال بکنند ، ما با این موضوع مخالف هستیم و مردم هم مخالف هستند و رضایت به این قصه نخواهند داد. دوستان شورا مواظب باشید ، با مردم باید راحت صحبت کرد ، ما شما را حمایت می کنیم ، چون وظیفه خدمت رسانی به این مردم را دارید ، اما خلاف ها را باید بگوییم ،هر کسی باشد ما با خلاف ها برخورد می کنیم،ما مدیون خون شهدا هستیم،ببینیم از این عملکردماشهدا و امام شهدا و امام صادق(ع) راضی هستند؟خیلی بایددقت کرد.


                             

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی