امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم 13 شهریور

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

خلاصه خطبه دوم    94/06/13   باغستان به امامت حجه الاسلام  بی طرف


 

 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

 

بیان مناسبت ها:

 

-        14 شهریور سالروز شهادت شهید آیت الله قدوسی (ره) دادستان کل انقلاب، همچنین شهادت شهید سرتیپ وحید دستجردی رئیس کل شهربانی ، که به دست منافیقن کوردل در سال 1360 به شهادت رسیدند، شهادت این دو عزیز را تبریک و تهنیت عرض می کنیم که اینها توانستند این راه سخت را با سرانجام خوش به سعادت برسانند. البته تاسف میخورم که نزدیک به 17 هزار شهید ترور داشته ایم، عزیزانی همچون آیت الله بهشتی ، آیت الله قدوسی، شهید دستجردی،  شهید رجائی، شهید باهنر و بسیاری از بزرگان دیگر.


 

-        آمریکا دشمن نظام و دشمن مردم ماست، امروز هم که نظام ما با حسن نیت قدم گذاشته در مذاکرات، متاسفانه وزیر دفاع آمریکا و آنهایی که در آمریکا سخن گو هستند ، هر روز ملت ما را تهدید به حمله نظامی می کنند و البته (و مکرو و مکر الله والله خیرالماکرین) آمریکا دشمن ماست و خیر ما را نمی خواهد و درپی براندازی ماست و در این سی و چند سال تمام توطئه ها را این دشمنان کور دل و نادان به خرج دادند، مردم ما را با 8 سال جنگ نابرابر مواجه کردند ، تمام این کارها و مسائل را انجام می دهند تا اسلام و نظام اسلامی نباشد، خدا را قسم می دهیم به حق شهدا و جانبازان و زحمت کشان و عزیزانی که به  نظام اسلامی خدمت کردند آمریکای جنایت کار و کاخ سفید را سرنگون بفرماید، انگلیس را نابود بفرماید.رژیم صهیونیستی کودک کش را نابود و سرنگون بفرماید. هم چنین خداوند زحمت کشان و عزیزان نظام های اسلامی ، رهبر معظم انقلاب ، مراجع بزرگ تقلید ،  حضرت آیت الله سیستانی و سید حسن نصراله را حفظ بفرماید ان شا الله.


              


-        17 شهریور، مصادف با  سالروز کشتار مردم بی دفاع تهران در سال 1357 ، که جمعه سیاه نامگذاری شد، همین شهدا بودند که باعث پیروزی نظام اسلامی شدند، همیشه در طول تاریخ برای تثبیت دین،  شهدا نقش اول را داشته اند.

 

-        مظلوم یمن بیش از 160روز است مورد ظلم بسیار فراوانی قرار گرفتند، خداوند توطئه آل سعود و حامیانش آمریکا و اسرائیل را به خودشان برگرداند و آل سعود را نابود بگرداند ان شا الله.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵

نظرات  (۳)

۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۰ محمد مهدی سلیمی
بسیار جالب بود خواستید به وبلاگsinjim7.bog.ir یه سر بزن.
با سلام. تشکر از راه اندازی سایت و مسابقه .
اول اینکه مجری گری این دوستی که در تصویر هست رو خیلی می پسندم و صدای رسا و خوبی داره ضمن اینکه متون خوانده شده توسط ایشون جذاب و با معنا  و بدون غلط هست و اعلامیه ها و اطلاع رسانی رو کاملا دقیق بیان میکنن و با مفهوم هست.. بنظرم اگر عکس رو میذارین اسامی افراد رو هم بگید که ما بیشتر بشناسیم این برادران رو.
دوم اینکه کلمه تاسف صحیح می باشد نه تعصف . شایسته هست دقت بیشتری داشته باشین چرا که شما پیشانی نظام هستید و باید اصولا از این غلط املایی ها رو نداشته باشین.( تو قسمت بیان مناسبتها )
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۸ دفتر امام جمعه
عرض سلام
آقای محمد عطایی خیلی ممنون از نظر و راهنماییتان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی