امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 17 مهر

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

         خلاصه خطبه دوم 94/07/17 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

 




                              



 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

-        در آستانه محرم هستیم، این ایام را پیشاپیش خدمت شما عرض تسلیت و تعزیت دارم؛ از شما استدعا داریم از محرم به نحو احسن استقبال کنید و به نحو احسن مراسمهای عزا رابرگزار بکنید، ان شا الله به نحو احسن هم بدرقه بکنیم و بهترین برداشت را از ایت ماه عزیز داشته باشیم.

-        روز جهانی خانواده ، این روز را خدمت همه خانواده های محترم عرض تبریک داریم.

-        روز تکریم بازنشستگان، خدمت همه بازنشستگان و ریش سفیدان و بزرگان عرض تبریک داریم.

-        روز جهانی استاندارد، امیدواریم استاندارد ما واقعا استاندارد باشد و هیچ کالای غیر استاندارد را در بازار نبینیم، از همه زحمت کشان این نهاد تقدیر و تشکر می کنیم.




            

-        روز جهانی عصای سفید، روز جهانی نابینایان ، این روز را محضر این عزیزان عرض تبریک داریم؛ از شما مومنین هم استدعا داریم احترام این قشر را داشته باشید.

-        روز بزرگداشت حافظ،این بزرگمردی که اشعارش در واقع تفسیر قرآن است،مطالعه بکنید اشعار بی نظیری راخلق کرده است،شایدتابه حال کسی روی دست ایشان اشعار این چنینی نگفته است.

-        روز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی، ایشان شهید محراب هستند.

-        روز نزول سوره هل اتی(انسان)

-        آغاز سال قمری، سال 1437 از محرم شروع می شود که در همین هفته است.

-        شروع ماه محرم تا یک هفته هفته امر به معروف و نهی از منکر است، این هفته به مناسبت قیام آقا امام حسین(ع) نامگذاری شده است، امیدواریم ما هم امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ساری و جاری بکنیم، این وظیفه همه ماست. نماز و روزه بدون امر به معروف و نهی از منکر بی فایده است، همه ما باید احساس مسئولیت در قبال جامعه داشته باشیم، اگر آقا امام حسین(ع) این فریضه را انجام نمی داد الآن از دین خبری نبود. کوتاهی من و شما در این زمنیه اصلا بخشیدنی نیست. لذا باید حواسمان باشد.

-        تشکیل ستاد حج ، درخواست همه مسلمانان است که ستاد حج تشکیل شود به دو دلیل: یکی پیگیری علت یا علت های حادثه و فاجعه غمبار منا و دوم مدیریت حج ، تا ان شا الله مدیریت حج به دست کل مسلمانان جهان بیفتد نه به دست آل سعود که هر چند مدت ما شاهد این چنین مصیبت هایی هستیم.

-        نامه چهار وزیر خطاب به رئیس جمهور، طبق این نامه دولت مبلغ بسیار زیادی کاهش درآمد داشته است ، تمام معاملات و مبادلات مردم متوقف شده است، در آمد ها کاهش داشته و قدرت خرید مردم هم پایین آمده است، این را باید بپذیریم ، امیدواریم دولتمان تغییراتی در رویه خودش بدهد و مردم را از این وضعیت خارج بکند.

-        سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه، مطالب بسیار مهمی را فرمودند ، مقام معظم رهبری از زمان مذاکرات تا الآن بیش از هفتاد بار از کلمه نفوذ استفاده کرده اند، فرمودند: مذاکره با آمریکا یعنی بازکردن راه نفوذ آمریکا در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و امنیتی. دشمن دنبال فرصت برای نفوذ است. ایشان فرمودند: نفاق و ریا و دروغ گویی مدعیان حقوق بشر؛ اگر اینها حامی حقوق بشرند مردم مظلوم یمن چه گناهی کرده اند؟ مردم سوریه و افغانستان و عراق و فلسطین چه گناهی کرده اند؟ پس مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟ یکی دیگر از خطراتی که کشور ما را تهدید میکند سهل انگاری بعضی از آدم هاست، زمان را درک نمی کنند و سهل اندیش هستند ، اینها بزرگترین آسیب را به نظام و انقلاب می زنند. متاسفانه بعضی ها اصلا عاشق آمریکا هستند. اینها شیفته آمریکا هستند ، آمریکا همیشه دشمن ماست. باید حواسمان باشد.



            

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی