امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خطبه دوم 15 آبان 94 باغستان

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ق.ظ

         خلاصه خطبه دوم 94/08/15 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

 

 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات.

-        تقدیر و تشکر از مؤمنین جهت اقامه پرشور و شعور برای سالار شهیدان

-         تسلیت به مناسبت قرار داشتن در ایام عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) محضر آقا امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری ، مراجع تقلید و همه مؤمنین و مؤمنات.ان شا الله خداوند ما را در دنیا مورد عنیات حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و در قیامت هم مورد شفاعتش قرار دهد.

مناسبت ها:

-        شهادت آقا امام سجاد(ع) بنا به روایتی در 25 محرم در سال 95 هجری قمری ، محضر همه عزیزان عرض تسلیت و تعزیت داریم.


-        18 آبان روز کیفیت ، بحث ما بحث کیفیت است ، کیفیت در همه امور برای ما مهم است، ان شا الله در همه کارهایمان کیفیت را لحاظ بکنیم.

-        روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه، مشکلمان در دنیای امروزه این است که علم در دست انسان های پست قرار گرفته است و از این علم در اهداف منفی استفاده می شود. علمی که در خدمت کشتار مردم قرار گرفته است ، این علم باید در خدمت مردم باشد. و اگر این باشد عالم گلستان خواهد شد. امیدواریم ان شا الله جامعه جهانی اصلاح بشود و علم در مسیر درست خودش قرار بگیرد.

-        انتفاضه سوم در فلسطین آغاز شده است؛ عجیب اینجاست که  آقای محمود عباس به فلسطینی ها پیشنهاد داد هر فلسطینی  از جنگ و مقاومت دست بردارد ماهیانه 100 دلار به او می دهیم!!

-        اربعین شهدای فاجعه منا را داشتیم که محضر همه بازماندگان این فاجعه عرض تسلیت و تعزیت داریم. ان شاالله خداوند به بازماندگان صبر بدهد.


-         وقتی ما در تریبون نماز جمعه از دولت انتقاد می کنیم برای عده ای سوال پیش می آید که چرا ما از دولت انتقاد می کنیم و مقام معظم رهبری تعریف می کنند؟ مقام معظم رهبری یک روز تشریف آورده بودند قم از ایشان همین سوال پرسیده شد؟ ایشان فرمودند من وظیفه ای دارم و شما وظیفه ای ؛ شما وظیفه خود را انجام دهید ، من در مقابل دنیا نمی توانم دولت خودم را خراب کنم ، الان هم ما وظیفه خودمان را انجام می دهیم.

-         یکی از مواردی که الآن مطرح است عجله دولت برای شروع برجام است، مقام معظم رهبری در صحبت هایشان تاکید کردند که باید اسناد محکمی از طرف مقابل بگیرید تا آنها شانه خانه نکنند اما دولت کار خودش را شروع کرده بدون اینکه سند محکمی را گرفته باشد، این را باید بگوییم و دولت هم باید بداند که این حرکت مورد قبول نیست، کار جمع آوری سانتریفیوژ ها را دولت آغاز کرده است در حالی که طرف مقابل هنوز کاری انجام نداده است، دولت باید جوابگو باشد.


-         مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان وزارت امور خارجه مطالبی را فرمودند که فهرست وار عرض می کنم: 1- مبارزه  ما با استکبار بر اساس عقل و تجربه است بر اساس احساس نیست و این مبارزه الهی است، 2 الآن زمان تثبیت نظام اسلامی است و باید مردم بصیرت داشته باشند، 3- تجربه ملت های دیگر برای ما درس است،4- فهرست طولانی جنایات آمریکا علیه ایران و سایر کشورها ؛5- تسخیر لانه جاسوسی را فرمودند ، این محل سفارت فتنه بود و هنوز هم اسنادش در حال منتشر شدن است؛ 6- آمریکا به هیچ کجای دنیا خدمتی نکرده است؛ ما بیاد در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم و این ایستادگی ما بخاطر اعتقادات ماست، بخاطر آقا اباعبدالله الحسین(ع) است، نباید از دشمن غافل شد ، دشمن همیشه در کمین است.


                          



-         شعار مرگ بر آمریکا شعار الکی است، این شعار پایه عقلایی ، منطقی ، شرعی و پشتوانه قانون اساسی دارد ، عده ای ساده لوح دنبال این هستند که شعار مرگ بر آمریکا را حذف بکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی