امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خطبه این هفته نماز جمعه تهران

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ
امام جمعه موقت تهران:
امام جمعه موقت تهران با انتقاد از اقدامات رژیم سعودی گفت: آل‌سعود قطعا به سقوط نزدیک است.
آل‌سعود قطعا به سقوط نزدیک است/ آمریکا به دنبال نفوذ در مجلس دهم استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پایتخت با اشاره به فرارسیدن سالگرد فرار شاه مخلوع از ایران اظهار داشت: سرنوشت ستمگران همین است که یا باید فرار کنند یا اینکه مانند صدام به دست ملت خودشان اعدام شوند، خاندان آل سعود هم باید مانند خاندان کثیف پهلوی فرار کند و برود.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به مسئله بیرون آمدن قلب راکتور اراک ابراز امیدواری کرد که هیئت ایرانی سعی کند برنامه‌ها را طوری پیش ببرد که باعث خوشحالی مردم شود.

آیت‌الله موحدی کرمانی همچنین با اشاره به ورود تفنگداران آمریکایی به آب‌های ایران تصریح کرد: خودشان مدعی هستند که اشتباه کرده‌اند؛ هرچه که بوده باید به کسانی که از مرزهای ایران حمایت و دفاع می‌کنند و نیروی دریایی سپاه پاسداران آفرین گفت.

وی تأکید کرد: محاصره و دستگیری تفنگداران آمریکایی برای آمریکا و سایر کشورها این پیام را داشت که ایران کشوری مقتدر و توانمند است که هم اعمال قدرت و هم در زمان خودش اعمال رأفت می‌کند کما اینکه این مسئله در قبال این تفنگداران اجرایی شد.

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه با بیان اینکه آمریکا هیچگاه دست از زورگویی و قلدری بر نمی‌دارد، تصریح کرد: همه باید باور داشته باشیم که دولت آمریکا، دولت طاغوت است که زور می‌گوید و به قول برخی از مسئولان دبه و نقض عهد می‌کند، حتی اگر آمریکا برجام را اجرا کند در جای دیگری و با عنوان دیگری تحمیل می‌کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی ابراز کرد: آنها مدام به ایران آفرین می‌گویند که  به تعهدات خود عمل کرده‌، اما باید پرسید که تا چه زمانی می‌خواهد این برنامه ادامه داشته باشد که ما به تعهدات خود عمل کنیم اما آمریکایی‌ها نقض عهد کنند، لذا باید در مقابل زورگویی و نقض پیمان آمریکایی‌ها عکس‌العمل نشان داد.

وی خطاب به هیئت مذاکره کننده ایرانی تصریح کرد: باید آمریکا را ادب کرد، باید کاری کنید که آنها بگویند شما دولت جدی هستید و اگر آنها دبه و نقض عهد کردند، شما هم دبه و نقض عهد کنید.

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: مبادا دشمن از روح لطیف و ظریف شما سوء استفاده کرده و وفاداری شما را به ترس ترجمه کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات رژیم آل سعود و اینکه این رژیم به سقوط نزدیک شده است گفت: اعدام آیت‌الله شیخ نمر در کشورهای اسلامی و حتی جهان عکس‌العمل‌هایی را به دنبال داشت اما قطعا شهادت آیت‌الله نمر وضع آل سعود را تغییر می‌دهد.

آیت‌الله موحدی کرمانی با طرح این سوال که آیت‌الله نمر مگر چه گفت و چه کرد که اینگونه گردن او زده شد، گفت: آیت‌الله نمر مگر اقدامی علیه آل سعود داشت و مگر لشکرکشی کرده بود؟ وی عنصری آمر به معروف و ناهی از منکر بود که حق را می‌گفت و اعتراض می‌کرد. مگر جواب معترض این است که حلقومش بریده شود؟

وی ادامه داد: فریادهای حق طلبانه آیت‌الله شیخ نمر که از حلقومش بیرون آمد و به همین جرم بریده شد، برای همیشه باقی خواهد ماند و نظام آل سعود را ساقط خواهد کرد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه با تشبیه اقدامات آل سعود در حرمین شریفین به اقدامات سپاه ابرهه گفت: اقدامات آل سعود چیزی شبیه اقدام ابرهه است لذا باید منتظر باشید که همان کاری که خداوند متعال با ابرهه کرد، با شما نیز انجام دهد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در بخش پایانی اظهاراتش با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ما در یک مقطع حساس قرار داشته و امتحان سختی در پیش داریم. مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مسئله ساده‌ای نیست و رهبر معظم انقلاب خطر نفوذ را بیان فرمودند که آمریکایی که از در بیرون شده، قصد دارد از پنجره وارد شود و به دنبال نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در کشور است و این بار قصد دارد که در مجلس نفوذ کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی با تبیین مشخصات نمایندگان مجلس آینده گفت: افرادی که وارد مجلس می‌شوند باید امتحان خود را در انقلاب و در تبعیت از ولایت فقیه پس داده باشند و همانند رهبر معظم انقلاب به جنگ و مقابله با آمریکا بروند.

وی تصریح کرد: ممکن است که در مثلا لیست 30 نفره تهران خیلی‌ها را نشناسیم اما چنانچه افراد مطمئن، انقلابی و با سوابق روشن، لیست ارائه کردند، بایستی از آن و به تبعیت از رهبر معظم انقلاب استقبال کنیم و امیدواریم که چنین افرادی در پی ارائه لیست باشند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی