امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شهر باغستان

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ
مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهر باغستان، همراه و همگام با سراسر ایران اسلامی در راهپمایی 22 بهمن شرکت کردند ، این مراسم الهی که با شکوه تر از همیشه برگزار شد با استقبال گسترده مردم همراه بود و پس از طی مسیر راهپیمایی با سخنرانی امام جمعه محترم حضرت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول و قراعت قطعنامه به پایان رسید.

گزارش تصویری:



































موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴

نظرات  (۱)

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۸ سید ولی عطایی فر
با سلام . من بنا به وصیت مرحوم پدرم همیشه خودم رو تا حد امکان ملزم میدونم به شرکت در راه پیمایی و یازده سال هست تو خادم آباد ساکن هستم ( داماد خادم آباد هستم ) و چند سالی رو در خدمت مراسمهای باغستان هستم . ولی امسال بنظرم مراسم خوب و جذاب بود مخصوصا در قسمت پایانی مراسم و همچنین طول مراسم مراعات خستگی مردم و یکنواختی شعار رو هم داشتین و متون خوانده شده توسط مجری برنامه بسیار پرمعنا و جذاب و حرفه ای بود و سخنرانی امام جمعه هم کوتاه و قابل تحمل بود ( برعکس پارسال) . مجری برنامه از فن سخنرانی بهره برده بود و یکنواختی رو در طول خواندن متون رعایت میکرد و قطعنامه پایانی رو هم تقریبا بدون اشکال املایی و صحیح قرایت شد. جا داره تشکر کنم از زحمات همه دست اندرکاران . ضمنا برای سالهای آینده میتوان تنوع غرفه ها و متراژ در نظر گرفته شده برای اونها رو بیشتر کرد تا با تجمع افراد مخصوصا کودکان مواجهه نشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی