امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه های نماز جمعه 20 فروردین تهران

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ
خطیب موقت نمازجمعه تهران؛
خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: همه جامعه از علم و ثروت خود برای حل معضل اقتصادی استفاده کنند.
همه جامعه از علم و ثروت خود برای حل معضل اقتصادی استفاده کنند/ ضرورت توجه به سخنان مقام معظم رهبری در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای به دست‌اندرکاران این سازمان اظهار داشت: یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم و امیدواریم در این عرصه همواره پیروز باشیم.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تصریح کرد: ایشان همواره فرموده‌اند که این اقتصاد باید از اولویت بالایی برخوردار باشد. ما اگر در اقتصاد موفق شویم، در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز موفق خواهیم شد و همواره بر این امر اصرار داشتند که باید در این عرصه وارد عمل شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب چند روز گذشته نیز با برخی از مسئولین کشوری دیدار داشتند و در این دیدار چندین محور را مدنظر قرار دادند و گفتند که باید همگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به دولت کمک کنند و در عرض یکسال به یک جایگاه ملموسی در این راستا دست پیدا کنیم.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه امروز دنیا با بداخلاقی‌ها و بد ادایی‌های آمریکا مواجه است، تصریح کرد: برخی دنبال این رفتارها هستند و دشمن در این راستا همواره به دنبال این است که نقطه‌ای پیدا کند تا براساس آن علیه کشورمان اقداماتی کند که این در راستای خود مسئله‌ای بسیار مهم و قابل توجه است که باید به درستی به آن دقت کرد.

خطیب نمازجمعه تهران با بیان اینکه اقتصاد یک موضوع فنی و علمی است، تصریح کرد: دولت در این راستا قوی است و افرادی که باید در این زمینه حرکت کنند، باید کارهای فنی و اقتصادی را مدنظر قرار دهند. در این راستا اسلام بیکاری را نمی‌پذیرد و همواره بر این امر تاکید دارد که باید تلاش و همت کرد.

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند باید صادقانه دنبال اقتصاد برویم، اظهار داشت: جوانان کشور همواره تحصیلات عالیه‌ای دارند و بدون شک کسب علم و فناوری و گسترش دانش باید مناسب با زمان باشد تا به نتایج درستی برسد.

وی با اشاره به برخی اقدامات کشور چین در راستای گسترش اقتصاد در این کشور، تصریح کرد: در این کشور چندین صنعت کوچک با همدیگر تجمیع می‌شوند و یک بنگاه عظیم بر آنها نظارت کرده و به آن وام می‌دهند و حتی در مراحل بعدی این صنعت به فروش رسیده و صادر می‌شود. اگر دولت ما نیز این موضوع را مدنظر قرار دهد و به برخی از صنعت کشورمان وامی بدهد و برخی از صنایع تشکیلاتی را ایجاد کنند و بدنبال آن شغل ایجاد شود، می‌تواند در جهت رشد اقتصادی نقش مهمی ایفا کند.

آیت‌الله امامی کاشانی با تاکید بر اینکه ملت ایران از قبل از انقلاب تا به امروز در هر کجا که حضور داشت مشکل را از میان برداشته است، اظهار داشت: برای گسترش و رشد اقتصادی در کشور، سرمایه‌داران باید حضور فعالی داشته باشند و تشکیلاتی باید برای نظارت بر برخی از صنایع ایجاد شود. براین اساس برای حفظ و عزت نظام و توجه به محور  سخنان مقام معظم رهبری که شامل عدالت، تقوا، فقاهت، تدبیر و جهان‌بینی است، بدون توجه به خرده‌حساب‌ها باید همگی تلاش کنند.

خطیب نمازجمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری، افراد جامعه باید از علم و ثروت خود برای حل و فصل معضل اقتصادی باید استفاده کنند تا در آینده بتوانیم به رشد و شکوفایی برسیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی