امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خطبه نماز جمعه 5 خرداد شهر باغستان

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۵ ق.ظ

1396/03/05  نماز جمعه باغستان ( حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول)


بسم الله الرحمن الرحیم ...عبادالله اوصِیکُمْ و نفسی بِتَقْوَى اللَّهِ. بندگان خدا شما را و خودم را سفارش میکنم به تقوای الهی، أَیُّهَا النَّاسُ إِنَّهُ قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللَّهِ بِالْبَرَکَةِ وَ الرَّحْمَةِ وَ الْمَغْفِرَةِ. شَهْرٌ هُوَ عِنْدَ اللَّهِ أَفْضَلُ الشُّهُورِ وَ أَیَّامُهُ أَفْضَلُ الْأَیَّامِ وَ لَیَالِیهِ أَفْضَلُ اللَّیَالِی وَ سَاعَاتُهُ أَفْضَلُ السَّاعَاتِ. ى مردم! همانا ماه خدا ، همراه با برکت و رحمت و آمرزش ، به شما روى آورده است ؛ ماهى که نزد خدا برترینِ ماه هاست و روزهایش برترینِ روزها، شب هایش برترینِ شب ها و ساعاتش برترینِ ساعات است . ماه رمضان خداوند متعال همه ما را دعوت میکند برای میهمانی خودش ، باید قدر این میهمانی را دانست، بدا به حال کسی که این ماه را بدون عذر روزه نگیرد، این بدین معنی است که من میهمانی خداوند را دوست ندارم، ان شاالله خداوند همه ما را در این ماه عزیز مورد عنایت خودش قرار بدهد ان شاالله.



تقدیر و تشکر میکنم از همه مومنین که زحمت کشیدند و در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند، تقدیر و تشکر می کنیم از همه کسانی که دست اندرکار بودند و خالصانه انتخابات را برگزار کردند. خدمت همه دوستان شورایی که رای آوردند محضرشان عرض تبریک و خیر مقدم داریم. ان شاالله خادمین خوبی برای این مردم و شهر باغستان باشند.یک سری مطالب وجود دارد که باید بگوییم و وظیفه داریم بگوییم. متاسفانه بد  اخلاقی هایی شد در انتخابات و تخلفاتی صورت گرفت، خود انتخابات خوب بود و نمی گوییم تقلب شده است بلکه تخلف صورت گرفته است. برای مثال زمان  انتخابات در شهری مشکل داشت. یا تعرفه در شهرهایی تمام شد.یا دستگاه ها خراب شده است، یا تعرفه ها زیر فرش مسجد بوده است!!یا تعرفه ها مهر نشده باشد. یا آقایان وزرا رفته باشند و برای کاندیدا تبلیغ کرده باشند. این تخلفاتی که صورت گرفته است را باید شورای نگهبان مقتدرانه جلویش را ببندد و اگر بخواهد مصلحت سنجی بکند دیگر نمی شود آینده را کنترل کرد. فرقی هم ندارد چه کسی باشد ، کدام کاندیدا باشد، باید مقابل تخلف ایستاد. تخلفاتی دولتی که نهادینه شده و مدیرت شده است و  برای اولین بار در انتخابات اتفاق افتاده است. ما از اعضاء محترم شورای نگهبان از طرف مردم مومن و متدین و از طرف خودمان درخواست داریم که به این مسئله به صورت جدی رسیدگی فرمایند. 16 میلیون انسان مومن و متدین رای به کسی دادند که انتخاب نشد، و سکوت کردند و دم نزدند. انسان لذت می برد از اینها ، چقدر با وقار و متانت حرکت کردند این را مقایسه بکنید با فتنه 88 ، در فتنه 88 قبل از اینکه رای ها اعلام بشود بحث تقلب و فتنه را روشن کردند، به محض این که اعلام شد ریختند داخل خیابان و 8 ماه کشور را به چالش کشیدند، چقدر خسارت زدند و چقدر هزینه کردند ، ما از فقها و حقوق دانان شورای نگهبان  میخواهیم هرچقدر که این مردم مومن در این انتخابات سکوت کردند و با متانت عمل کردند، شما پاسخ اینها را بدهید، بررسی بکنید و چیزی که حق است را اجرا کنید، اخیرا سنگین ترین قرار دارد تسلیحاتی و نظامی  بین آمریکا و رژیم سعودی منعقد شد و رئیس جمهور آمریکا با سفر اخیر به عربستان  450 میلیارد دلار کاسب شد. عربستان قبلاً این جرات را نداشت، متاسفانه جرات را به او داده اند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی