امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی


نماز جمعه باغستان(30 تیر) ( حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول)

بسم الله الرحمن الرحیم ...عبادالله اوصِیکُمْ و نفسی بِتَقْوَى اللَّهِ. بندگان خدا شما را و خودم را سفارش میکنم به تقوای الهی، قرآن می فرماید:  یَوْمَ یَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِیهِ * وَأُمِّهِ وَأَبِیهِ * وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِیهِ * لِکُلِّ امْرِئٍ مِّنْهُمْ یَوْمَئِذٍ شَأْنٌ یُغْنِیهِ ؛ پس هنگامى که صیحه گوش‏خراش (نفخه دوم صور) در رسد * روزى که آدمى از برادرش مى‏گریزد * و از مادر و پدرش * و از همسر و پسرانش * براى هر انسانى در آن روز حال و کارى خواهد بود که او را به خود مشغول دارد. باید حواسمان را جمع بکنیم، دنیایمان را هزینه بکنیم برای به دست آوردن قیامت و آخرت .مناسبت هایی که در این هفته داریم، شهادت آقا امام جعفر صادق(ع) را داشتیم که این مصیبت را خدمت همه شما مومنین،دوست داران اهل بیت عرض تسلیت و تعزیت دارم، ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را در پیش داریم،این را محضر همه شما خصوصاً مادران و دختران مکرمه عرض تبریک و تهنیت داریم.روز دختر را جدی تر ببینید، دخترها ضعیف و ظریف هستند، صاف و پاک هستند، باید در زندگی این ها را ببینید و روز دختر را با عظمت جلوه بدهید. باید با دختر و پسرتان رفیق و دوست باشید. مخصوصاً دخترها که تعلق خاطر عجیبی نسبت به پدر دارند. پدرها حواستان باشد. نگذارید فرزندتان احساس کمبود عاطفه بکند. حتما برایشان هدیه تهیه کنید. سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد را پیش رو داریم. با این عملیات تقریباً توان نظامی منافقین از بین رفت. در دهه 80 در تهران خمپاره   می زدند. خدا رحمت کند شهید تهرانی مقدم را که گفت کلید حل این مشکل دست من است و پایگاه اشرف را موشک باران کرد. و تمام زیرساخت های این پیاگاه منافقین را از بین برد . و بعد از آن دیگر خبری نشد، در جنایت جدیدی که داعش در تهران انجام داد 17 نفر از هموطنان ما به شهادت رسیدند و با موشک هایی که شلیک شد 170 نفر از اکابر قوم داعش از بین رفتند. تا دیگر هیچ داعشی جرات نکند عملیات خرابکارانه و تروریستی در این کشور انجام بدهد. این قدرت نظام و انقلاب است.  سالروز درگذشت آیت الله کاشانی را هم در هفته آتی داریم.

سالگرد برجام را داشتیم، چه بنرهایی که در سالگرد و تولد  برجام در شهرها نصب می شد، اما الآن دیگر خبری نیست.باور بکنید برجام هیچ نتیجه ای نداشت. خدا وکیلی ما همه دولتی ها را دوست داریم و از پیشرفت دولت و دولتیان خوشحال می شویم. الآن روز به روز بر تحریم ها اضافه می شود  و دولت مردان ما کسی صدایش در نمی آید. چرا؟ چون هیچ کاری نمی توانند بکنند ، می گویند اگر عکس العمل نشان دهیم دوباره تحریم می شویم. الان می خواهند هواپیماهایی که از ایران پرواز می کنند را تحریم بکنند ، مدام بر شدت تحریم ها افزوده می شود . برجام مشکل ما را حل نکرد و مشکلات مضاعفی را اضافه کرده است. البته دولت اخیراً نسبتاً خوب مقاوت نشان داد و وزیر امور خارجه در مورد بحث موشکی بسیار خوب صحبت کرد.و از او تشکر می کنیم. بالاخره آقای حسین فریدون را توانستند ببرند و در زندان پذیرایی بکنند ، و با پرداخت وثیقه  50 میلیارد تومانی آزادش کردند. قبل از انتخابات می گفتند اگر او را بازداشت بکنید ما کشور را به آشوب می کشیم. متاسفانه این ها چیزی هایی است که وجود دارد. زندانی هست که بخاطر چند میلیون زندانی شده است ولی  در عرض چند ساعت 50 میلیارد برای آزادی یک نفر پرداخت می شود.  در این حکومت اسلامی نباید شاهد این اتفاقات باشیم . خدا را قسم می دهیم به حق اهل بیت(ع) ما را اهل تقوا و اخلاص قرار بدهد و همه ما را عاقبت به خیر بفرماید ان شاالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی