امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

سخنرانی پیش از خطبه این هفته

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بمناسبت روز ارتش سرهنگ جعفری معاونت محترم فنی پادگان نبوت در نماز جمعه این هفته باغستان حضور یافتند و به سخنرانی پیش از خطبه ها پرداختند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۲

خلاصه خطبه دوم 28 فروردین

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ق.ظ


خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 28فروردین 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین بی طرف

-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ، انجام واجبات و ترک محرمات

-         مجروح شدن پیکر جهان اسلام را شاهد هستیم ، مردم مظلوم یمن امروز مورد تاخت و تاز دشمنان اسلام قرار گرفتند ، آل سعود با پشتیبانی و دستور  رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و انگلیس به این  مردم مظلوم حمله کردند . این فاجعه را به پیشگاه ولی نعمتمان حضرت صاحب الزمان (عج) تسلیت می گوییم و برای پیروزی مردم مظلوم یمن دعا می کنیم .

-         سالروز ارتش را در پیش داریم ، به فرمایش امام (ره) روز 29 فروردین را روز بزرگداشت ارتش نامیدند . خیلی از خطرات را برادران ارتشی از کشور و نظام ما دفع کردند ، خداوند به حق پیامبر و آل پیامبر (ص) همه ارتشیان را حفظ کند .

-         ولادت با سعادت پرچمدار دینمان امام باقر (ع) را داریم که به فرمایش امام (ره) که فرمودند : ما افتخار می کنیم امام باقر (ع) را داریم، ما افتخار می کنیم که امام صادق (ع) داریم . این روز عزیز را محضر همه شما تبریک عرض می کنم .

-         سوم رجب سالروز شهادت امام هادی (ع) ؛ از امام هشتم تا امام دوازدهم ائمه ما انصافاً خیلی در تنگنا قرار گرفتند ؛ در سختی زندگی کردند ، زندگی امام هادی (ع) را مطالعه کنید ؛ شهادت امام هادی (ع) را محضر همه شما تسلیت عرض می کنم.

پنجشنبه هفته آینده لیله الرغائب است ، یعنی شبی که خداوند متعال آروزهای بندگان را مستجاب می کند ، ان شا الله از خداوند متعال برای خودمان ، برای کشورمان، برای مسلمان های جهان به خصوص مردم مظلوم یمن دعا کنیم که خداوند متعال هم ان شا الله قبول فرماید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۳

بمناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ

بمناسبت روز ارتش امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید احمد سادات رسول در مرکز تعمیر و بازسازی پادگان نبوت حضور یافتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۱۰

خلاصه ای از خطبه دوم این هفته

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ق.ظ


خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 21فروردین 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

-         تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، روز مادر و روز زن؛ سعی کنید امروز بانوان و دختران خودتان را خوشحال کنید.

-         تبریک روز میلاد حضرت امام (ره) ، ایشان هم از فرزندان حضرت زهرای مرضیه(س) هستند. رحمت و صلوات و درود به روح بلند حضرت امام (ره) که همه ما بر سفره نعمت این بزرگ نشسته ایم.

-          سالروز شهادت  شهید صیاد شیرازی در سال 1377

-         سالروز رحلت دو عالم بزرگوار ، دو مرجع تقلید، حضرت آیت الله اراکی و آیت الله گلپایگانی

بحث های سیاسی هفته اخیر:

-         سفر آقای اردوغان به ایران بود ، ان شا الله منشاء خیر و برکات برای مسلمانان سوریه، عراق ، یمن و کلیه مسلمان ها باشد؛ ان شا الله نصیحت های مقام معظم رهبری برای این بزرگوار موثر باشد.

-         متاسفانه تعدی و تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده عربستان که اذهان مردم ایران را جریحه دار کرد ، امیدواریم که برخورد شایسته و بایسته ای با دولت خطاکار و جنایتکار حاکم عربستان بشود ، خداوند هم بیکار ننشسته است و تاوان این عمل بسیار زشت آنها را خواهند داد.

-         کشتار مردم مظلوم یمن توسط سعودی ، امیدواریم که پاسخ مناسب از رزمندگان مسلمان یمن دریافت بکنند ، و این ظالم منطقه را سر جای خودش بنشانند.

-         بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان؛ مطالب بسیار زیبایی را فرمودند، ما مواجه شده بودیم با یک حمله تبلیغاتی غلط، مقام معظم رهبری مطالبی را فرمودند: بنده هیچ وقت به آمریکا خوش بین نبودم نه از باب توهم بلکه از روی تجربه، ما با توافقی که تمام منافع مردم ایران در آن لحاظ شده باشد موافقیم، خطوط قرمز را رهبر معظم انقلاب مشخص کرده اند، ما از گروه مذاکره کننده باید حمایت کنیم ولی آنها هم باید انتقادات مردم را گوش کنند و بررسی کنند ، نکته دیگری که مقام معظم رهبری فرمودند: این مذاکرات فقط در بحث هسته ای است، بازرسی هایی هم که صورت می گیرد فقط در بحث هسته ای است، در سایر موارد ما اجازه ورود به گروه مقابل نخواهیم داد ، رهبری از مسئولین خواسته هایی داشتند: دستاورد هسته ای ما خیلی با ارزش است ، آن را سبک نشمرید، به طرف مقابل اعتماد نکنید ، وقتی که به خواسته اش رسید دیگر کاری با شما ندارد و به شما می خندد ، باید حواستان باشد. تحریم ها باید به طور کلی ، یکجا و برای همیشه برداشته شود ، به هیچ وجه نظارت به مراکز امنیتی وارد نشود و حمایت ما از برادرانمان در سراسر دنیا مذاکره پذیر نیست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۹

مراسم عیادت از بانوان سالمند

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ
بمناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه (س) مراسم عیادت از بانوان سالمند با حضور امام جمعه محترم و نماینده محترم مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در مرکز سالمندان رضی الله و رضی الوالدین باغستان برگزار شد .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۳۲

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار شد

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ

مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در مصلای شهر باغستان مورخ 1394/01/21 ساعت 30 : 10 صبح در مصلای شهر باغستان برگزار گردید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۱۵

دیدار جمعی از مسئولین محترم نیروی انتظامی با امام جمعه محترم

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۴۹

دیدار رئیس آموزش و پرورش با امام جمعه

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

در اولین روز کاری در سال جدید در دفتر امام جمعه باغستان رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار با امام جمعه محترم باغستان دیدار نمودند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۶

دیدار اعضاء شورا و شهرداری با امام جمعه

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

در اولین روز کاری در سال جدید در دفتر امام جمعه باغستان اعضاء محترم شورا و شهرداری با امام جمعه محترم باغستان دیدار نمودند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۴۱

دیدار معاونین فرمانداری شهریار با امام جمعه

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۹ ب.ظ

در اولین روز کاری در سال جدید در دفتر امام جمعه باغستان معاونین محترم فرماندار محترم شهرستان شهریار با امام جمعه محترم باغستان دیدار نمودند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۹

خطبه دوم

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 14فروردین 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

-         تبریک مجدد سال نو و آروزی سالی پرخیر و برکت برای ملت ایران، ان شا الله در ایام تعطیلات به همه خوش گذشته باشد و خستگی کار از تنشان بیرون رفته باشد.و تجدید قوا کرده باشند برای انجام خدمت بیشتر،خدمت به این نظام و این انقلاب و این مردم.

بیان مناسبت ها:

-         سالروز وفات حضرت ام البنین(ع)، این روز را به عنوان تکریم مادران شهید و همسران شهید نامگذاری کرده اند،مومنین سعی کنند اگر مادر یا همسر شهید در محله شان است، اینها را مورد عنایت قرار بدهید، به آنها سر بزنید تا مایه دلگرمی برای این عزیزان باشد.

-         شهادت آیت الله سیدمحمد باقر صدر و خواهر گرامی اش

-         درگذشت شیخ مرتضی انصاری،کتاب های این بزرگوار درحوزه های علمیه تدریس می شود.

-         روز سلامت و بهداشت جهانی،امیدواریم که دولت به این موضوع عنایت ویژه داشته باشد،و مردم هم به این موضوع عنایت داشته باشند.

-         سالروز آزادی حضرت امام(ره) از زندان طاغوت

-         سالروز ملی فن آوری هسته ای  و قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا

-         پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو ، دولت و ملت همدلی و همزبانی ، ان شا الله این پیام عملی بشود و رفاقت و همدلی بین دولت و مردم بیش از پیش باشد.

-         حمله عربستان به یمن را داشتیم، انقلابیون یمن کسانی هستند که استکبار ستیزند، و استکبار هم از همین ترسیده و خواسته که یمن همانند ایران نشود، مثل لبنان و .. نشود ، عربستان ضعیف تر از این حرف هاست که بتواند در مقابل یمن ایستادگی کند گرچه یمن کشور فقیری است ، اما برآورد ها این است که یک سرباز یمنی در مقابل  سرباز عربستانی توانایی رزم را دارد ، قطعاً پیروزی نهایی با مردم یمن خواهد بود ان شا الله.

-         تقدیر و تشکر می کنیم از همه عزیزانی که در ایام تعطیل خدمت رسانی کردند ، همه کنار خانواده های خودشان بودند و این عزیزان در حال خدمت به مردم بودند، عزیزان در نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی و ...

-         در خصوص توافق هسته ای ایران، مردم نگران این موضوع هستند ، ما فتح و پیروزی در این موضوع نمی بینیم، نکاتی در این بیانیه وجود دارد که مبهم است ، آنچه که به دست می آید این است که اینها هسته ای بودن ایران را پذیرفته اند، این خوب است، برنامه صلح آمیز هسته ای ادامه داشته باشد ، اینها خوب است، اما نکات مبهم زیادی هم دارد. سطح و ظرفیت غنی سازی برای ایران به تدریج محدود می شود و این خوب نیست، فردو تبدیل به یک مرکز تحقیقاتی هسته ای فیزیک و فن آوری خواهد شد.لذا باید دقت بیشتری باشد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۳۳

شعار سال 1394

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۵۱