امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

گزارش تصویری نماز جمعه 29 تیر شهر باغستان

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ق.ظ

نماز جمعه این هفته شهر باغستان به امامت حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول اقامه شد.

گزارش تصویری:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۱:۵۶

مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک مهدیه برگزار شد.

در این مراسم از دختران نمونه تقدیر بعمل آمد

گزارش تصویری:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۸

بخشی از خطبه های نماز 22 تیر شهر باغستان

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۳ ب.ظ

1397/04/22 نماز جمعه باغستان ( حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول)

بسم الله الرحمن الرحیم ...عبادالله اوصِیکُمْ و نفسی بِتَقْوَى اللَّهِ. بندگان خدا شما را و خودم را سفارش می کنم به تقوای الهی، یکی از مباحث مهم تقوا رعایت احکام و حدود الهی است،یکی از احکام دین حج و انجام اعمال حج است،خداوند باری تعالی در قرآن می فرماید: وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلًا ؛ برای خداوند است(حقی است از طرف خداوند بر مردم) هرکس استطاعت پیدا کرد برای انجام حج، در عمر انسان در صورت استطاعت یکبار حج واجب می شود،ترک اعمال حج در صورت استطاعت گناه کبیره است، مناسبت هایی که در این هفته داریم: روز گفتگو و تعامل سازنده در جهان است، گفتگو و تعامل میان دونفر یا در دو زمینه  همجنس و همفکر است، تعامل و گفتگو برای کسی است که خواهان صلح باشد، تعامل و گفتگو بین گرگ و میش غیر ممکن است ، محال است، در لحظه ای غفلط گرگ گوسفند را میدرد و از بین می برد، تعامل و گفتگو باید به وقت و در جای درست باشد،آقا امام حسین (ع) در کربلا در مورد لشکر دشمن می فرماید: اینها دیگر اهل مذاکره و گفتگو نیستند، اینها شکم هایشان از حرام پر شده،شکم دشمن ازشیطنت و استکبار و استبداد پر شده و جامعه اسلامی ما را برنمی تابند و گفتگو تاثیری ندارد. لذا فقط در فکر نابودی این جامعه اسلامی هستند. سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر را محضر همه مادران ،خواهران و دختران گرامی تبریک و تهنیت عرض می کنیم، امیدواریم همه دختران عزیز ما الگوی خودشان را حضرت فاطمه معصومه(س) و مادر بزرگوارشان حضرت زهرای مرضیه(س) و حضرت زینب کبری(س) قرار دهند و خودشان را به رنگ ایشان دربیاورند. خدای نکرده تبلیغات سوئی که در رسانه های مجازی وجود دارد بر روی دختران ما تاثیر نگذارد. حضرت معصومه(س) جایگاه ویژه ای داشته و دارد، ایشان عالمه هم بودند و مسائل شرعی را جواب  می دادند. امام باقر و امام صادق(علیهم السلام) هردو این روایت را فرموده اند که هرکس کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود. امام صادق(ع) می فرماید: برای خداوند حرمی است مکه؛ برای پیغمبر(ص) حرمی است مدینه؛ برای آقا امیرالمومنین(ع) حرمی است کوفه و برای ما اهل بیت حرمی است قم. لذا وقتی به زیارت حضرت معصومه(س) می رویم همه ائمه را به صورت خطابی زیارت  می کنیم.حواسمان باشد از زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) غافل نشویم..روز بهزیستی و تامین اجتماعی را هم محضر همه عزیزانی که در این زمینه تلاش می کنند تبریک عرض می کنیم، بهزیستی و تامین اجتماعی بحث مهمی است در جامعه امروزه ما ، امیدواریم همه مردم به این موضوع دقت داشته باشند.سالروز تاسیس شورای نگهبان را هم در هفته آتی داریم، شورای نگهبان درواقع نگهبان نظام اسلامی است، که باید مواظبت کنند از نظام و انقلاب و در این مواظبت و وظیفه نگهبانی هیچ جناح و حزب سیاسی فرق و  تفاوتی  با دیگری ندارد. سالروز پذیرش قطعنمامه 598 و پایان جنگ تحمیلی را هم در این هفته داریم، روز تجلیل و تکریم امامزادگان را هم پیش رو داریم، یکی از مراکز جمعیتی و ایمانی و تقوایی ما امامزادگان هستند، الحمدلله اداره اوقاف همت کرده است و نسبت به امام زادگان توجه ویژه ای شده است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۴:۰۳

گزارش تصویری نماز جمعه 22 تیر شهر باغستان

شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ
نماز عبادی سیاسی جمعه 22 تیر شهر باغستان به امامت امام جمعه محترم شهر حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سادات رسول و با حضور مردم مومن و ولایتمدار  اقامه شد.

گزارش تصویری:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۰:۵۸

مراسم شهادت رئیس مذهب ؛ امام جعفر صادق(ع) با حضور عاشقان اهل بیت و سخنرانی امام جمعه باغستان در امامزاده ابراهیم(ع) محله دهشاد برگزار شد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۸

مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفرصادق (ع) در مسجد امام صادق(مصلی موقت شهر باغستان) با حضور دلسوختگان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) و با سخنرانی امام جمعه باغستان حجت الاسلام سادات رسول برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۶

گزارش تصویری نماز 15 تیر شهر باغستان

سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۷ ق.ظ

نماز جمعه 15 تیر شهر باغستان

گزارش تصویری:


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۷

گزارش تصویری نماز جمعه 8 تیر شهر باغستان

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۴۱ ب.ظ


نماز جمعه وحدت آفرین این هفته شهر باغستان به امامت امام جمعه محترم شهر حجت الاسلام والمسلمین سید احمد سادات رسول و با حضور مردم مومن و ولایتمدار شهر اقامه شد.

گزارش تصویری:



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۸:۴۱

نماز جمعه این هفته شهر باغستان به امامت امام جمعه موقت حجت الاسلام والمسلمین بی طرف اقامه شد.

گزارش تصویری:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۶