امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

همایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان باغستان با حضور تعدادی از خیرین محترم شهر،ریاست محترم شورای اسلامی، فرمانده محترم سپاه ناحیه شهریار  و امام جمعه محترم  باغستان در سالن فرهنگ سرای آفتاب برگزار شد.
در این مراسم که جهت رعایت اصول بهداشتی و پروتوکل های اعلام شده با حضور جمع محدودی از خیرین برگزار شد حجت الاسلام بنی احمدی  به تشریح اهداف و عملکردهای این قرار گاه پرداخته و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری،ستاد نماز جمعه، شورای اسلامی شهر و سپاه ارائه شد.
لازم به ذکر است رزمایش مواسات و همدلی با فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آغاز شده و فعالیت های بسیار خوبی در این زمینه در شهر باغستان صورت گرفته است.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۱۲

جلسه هماهنگی ائمه جماعات باغستان برای لبیک به  فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) در خصوص رزمایش سراسری مواسات و کمک مومنانه با حضور ریاست محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار حجت الاسلام  والمسلمین نظری و جناب آقای مهندس امامی ریاست محترم شورای اسلامی شهر باغستان در دفتر امام جمعه برگزار شد. در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مدت زمان فراگیری بیماری کرونا و کمک به نیازمندان در شهر باغستان پرداخته و از زحمات ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان در این زمینه قدردانی نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۱۱

 با حضور و هدایت حجت‌الاسلام بنی احمدی  در دفتر امام جمعه باغستان.
ستاد نماز جمعه با همکاری علما گرانقدر باغستان در حال تهیه و تدوین کلیپ های سخنرانی مجازی با موضوعات متنوع است که به مرور زمان در کانال های اطلاع رسانی و شبکه های مجازی بارگذاری خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۱۰

جلسه هم اندیشی امام جمعه باغستان با مدیریت شهری با موضوع شناسایی و حمایت از اقشار نیازمند، تداوم عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر توسط مجموعه شهرداری و گروههای جهادی مردمی در دفتر شهردار برگزار شد.
🔹حجت الاسلام والمسلمین  بنی احمدی،امام جمعه باغستان در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات وتلاشهای ارزشمند مجموعه شهرداری و گروههای جهادی مردمی در مبارزه با ویروس کرونا افزود:بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش نیز در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که زبان از بیان این جانفشانی‌ها قاصر است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۲۷

تولید و توزیع ماسک توسط ایثارگران افغانستانی

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۲۶ ب.ظ

گزارش تصویری از تولید و توزیع ماسک توسط ایثارگران افغانستانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۲۶

گزارش تصویری تولید و توزیع ماسک ، مواد ضد عفونی کننده ، بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند توسط هیئت سه شنبه های مهدوی باغستان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۲۳

تولید و توزیع ماسک ، مواد ضد عفونی کننده ، بسته های غذایی برای خانواده های نیازمند توسط موسسه قرآنی و کانون فرهنگی تبلیغی عقل مُهَذَّب و خانه قرآنی یاوران موعود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۲۰

حضور امام جمعه باغستان در گردهمایی ائمه محترم جمعه استان تهران

▫️ با حضور ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج علی اکبری
▫️با موضوع رزمایش مواسات که برگزیده از بیانات مقام معظم رهبری می باشد، برگزار گردید.

◀️ در این جلسه قرارگاهی مقرر گردید که با محوریت ائمه محترم جمعه
و مشارکت نهادها و گروه‌های جهادی تا عید سعید فطر جهت کمک و یاری دادن به قشر ضعیف و آسیب دیده در برابر ویروس کرونا(covid 19) پرداخته شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۱۹