امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

در این جلسه که در دفتر امام جمعه و با مدیریت حجت الاسلام بنی احمدی به انجام رسید؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل های اعلام شده از سوی مراجع بهداشتی و ستاد کنترل و مدیریت این بیماری؛ تمهیدات  لازم جهت برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت اصول بهداشتی  در مساجد شهر باغستان  پیش بینی شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۴۵

جلسه مشترک فرماندار شهرستان شهریار و ائمه جمعه

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

جلسه مشترک فرماندار محترم شهرستان شهریار ، نماینده محترم شهریار ، قدس ، ملارد در مجلس با ائمه محترم جمعه در فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۴۴

حضور حجت الاسلام بنی احمدی در جمع بسیجیان پایگاه شهید ریحانی و گروه جهادی محله نصیرآباد

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۴۰

امام جمعه باغستان ضمن حضور در بین مومنین محله های مختلف شهر باغستان و شرکت در مراسم دعا و نیایش ؛ از امکانات بهداشتی مساجد بازدید نمودند.

 

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۲:۲۸

پس از فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله) و اعلام ستاد ملی کرونا ؛ مساجد و سایر مراکز معنوی برای برگزاری مراسم شب های قدر بازگشایی می شوند.

به همین جهت جلسه ای در دفتر امام جمعه باغستان به منظور ابلاغ پروتکل های اعلامی ستاد کرونا و برنامه ریزی های لازم در این خصوص برگزار شد .
این جلسه با حضور ریاست محترم شبکه بهداشت شهریار جناب آقای دکتر ناصح؛ اعضا محترم شورای اسلامی باغستان؛ مسئول محترم روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری باغستان جناب آقای مهندس شمسایی ؛ روسای کلانتری های باغستان؛ فرماندهین حوزه های مقاومت بسیج و  جمعی از ائمه جماعات بزرگوار  مساجد سطح شهر به انجام رسید و پروتکل های اعلامی در ۱۴ بند توسط حجت الاسلام بنی احمدی امام جمعه محترم شهر و آقای دکتر ناصح برای اعضا تشریح شد و شهرداری باغستان بلافاصله پس از اتمام جلسه هماهنگی لازم جهت ضد عفونی فوری ورودی ها و معابر مساجد را انجام داد.
همچنین پروتکل های اعلامی جهت اطلاع مومنین و نصب در مراکز مذهبی بین عزیزان توزیع شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۵۸

جلسه ائمه جمعه با ریاست محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران در دفتر امام جمعه شهرستان قدس برگزار شد.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۴۴

بازدید حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی از کارخانه ایران یاسا تولید کننده تایر و تیوپ در شهر باغستان.
در این دیدار صمیمی که با حضور جناب سرهنگ الهیاری فرمانده محترم سپاه شهریار؛ جناب آقای شاهجانی ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی(ره) شهریار و جناب آقای خلیلی فرمانده حوزه بسیج کارگری  شهید باهنر انجام شد امام جمعه محترم باغستان در سخنرانی خود  در جمع کارگران و مدیران این کارخانه بیان داشتند:
در سالی که از طرف مقام معظم رهبری(حفظه الله) به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است فعالان عرصه تولید و صنعت، مجاهدان سنگرهای اقتصاد هستند که با تلاش و دلسوزی چرخ اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورند و زمینه ساز جهش در تولید می گردند. بنابراین حمایت از صنعت؛ تولید و جامعه کار و کارگران همیشه باید در اولویت امور قرار گیرد.
حجت الاسلام بنی احمدی و همراهان هنگام بازدید از بخش های مختلف کارخانه با اهدای گل به کارگران زحمت کش از تلاش های این عزیزان قدردانی نمودند.
در پایان و در مراسمی که توسط مدیریت کارخانه جناب آقای مهندس امتعلی پیش بینی شده بود از کارگران نمونه این مجموعه تجلیل به عمل آمد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۴۶

جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی با ریاست محترم کمیته امداد شهرستان شهریار جناب آقای شاهجانی در دفتر امام جمعه باغستان برگزار شد.
نحوه پیگیری و حل مشکل نیازمندان و اقشار کم در آمد از مهم ترین موارد مورد بحث و تبادل نظر در این جلسه بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۱:۴۳