امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

شهید سید ماشاالله عبادتی قمصری

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۱ ق.ظ


شهید سید ماشاالله عبادتی قمصری

نام پدر:سید محمد

محل تولد :شهرستان شهریار

شغل شهید:کابینت ساز

وصیت نامه شهید:

بسمه تعالی

با سلام به حضرت ولیعصر (عج)

و با سلام و درود به خانواده­های معظم شهدا ، اسرا ، مفقودین و معلولین. و شفای معلولین و مجروحین جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی و در اینجا وصیت نامه خود را آغاز مینمایم.

اینجانب سیدماشاءا... عبادتی قمصری خدمت پدر عزیز و بزرگوارم سید محمود عبادتی و مادر عزیز و گرامیم سلام عرض میکنم و آنچه درون قلبم نهفته است با ریختن جوهر بروی کاغذ برای شما دوستارانم مینویسم و از شما پدر و مادر عزیز میخواهم به گفته هایم عمل نمایید من میدانم دیگر به در آغوش شما عزیزان نخواهم آمد و میدانم باید روی این خاکهای وطن عزیز ایران اسلامی جان و خونم را نثار قرآن و سلام نموده تا درخت پر بار انقلاب و نابودی دشمنان کفرستیز اسلام آبیاری کرده تا این نهال نوین نوپا را به ثمر رسانیم.

پدر عزیز  بدهیهایم را که قبلا به شما گفته ام  بپردازید و تمامی لباسهایم را به مجروحین و یا رزمندگان داده و آنها هم انشاءا... این ناچیز را از من حقیر بپذیرد یکدستگاه موتور سیکلت مرا بفروش و پولش را در راه خیر هدیه نما پدر جان در عزایم گریه مکن ، غمگین مباش زیرا خود میدانی شهیدان زنده اند و با اشک خود دشمنان را شاد مکن در اینجا از شما طلب عفو نموده و حلالیت می طلبم و حلالم کن.

و حالا خدمت مادر عزیزم مامان حال شما هم باید بدانی که همچون زینب در کربلای خونین باید شجاع بود و استقامت کنی گرچه میدانم شما بیشتر از هر کس برایم رنج و زحمت کشیدید و میدانم دلت و قلبت  اما مادر صبر پیشه کن که رضای الله میباشد و طلب عفو مینمایم گرچه در برابر زحمات شما ناچیز است اما شما حلالیت مرا بپذیرید و حلالم کنید.

و حالا به برادران و خواهرانم یک به یک میگویم شما نهالهای انقلاب هستید از شما توقع دارم پس راهم را ادامه دهید و پشتیبان انقلاب و امام عزیزمان باشید و امام عزیز را تنها نگذارید و در خط امام کوشا باشید و مرا عفو کنید و حلالم نمایید.

و شما دوستان عزیز و رزمندگان گرامی به رزمتان ادامه دهید که شما پیروزید و خدا با شماست و مرا حلال نمایید.

در آخر خانواده عزیز اگر جنازه ام را تحویل گرفتید و به دهمویز ببرید و در امامزاده دهمویز دفن کنید زیرا میخواهم در محل باشم تمام دیگر وقت عزیز شما را نمیگیرم و در اینجا با تمامی شما خداحافظی میکنم .

خداحافظ. دیدار در قیامت. سرباز وظیفه ماشاءا.. عبادتی مورخ 1360/11/21 به امید پیروزی اسلام

زمان : 1360/11/21 ساعت ده و پانزده دقیقه شب


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی