امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 18 دی 94 باغستان

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

خلاصه خطبه دوم 94/10/18 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول



 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات.

مناسبت ها:

-        سالروز قیام خونین مردم قم، در راستای مقاله ای که بر علیه حضرت امام(ره) در یکی از روزنامه ها چاپ کرده بودند،مردم قم به خشم آمدند و قیام صورت گرفت، این قیام را رژیم طاغوت به خاک و خون کشید و یکی از پایه های انقلاب اسلامی شد.

-        سالروز  شهادت میرزا تقی خان امیر کبیر ؛ ایشان بسیار وارسته و با تقوا بودند که جز برای سعادت مردم ایران و پیاده کردن دین فکر دیگری نداشت، در تاریخ نگاه کنید ، کارهایی که ایشان انجام دادند بسیار ارزشمند بود همه کارهایشان در راستای استقلال و به تعبیر خودمان اقتصاد مقاومتی بود. متاسفانه با همه سفارش ها و توصیه های مقام معظم رهبری دولت ما کار خاصی برای اقتصاد مقاومتی انجام نمی دهد.





-         21 دی 1390 سالروز شهادت شهید هسته ای شهید احمدی روشن ؛ یکی از ثمرات کارهای کسانی است که پرونده انرژی هسته ای ما را مقابل بیگانگان باز کردند، دانشمندان ما در دنیا شناخته شدند.

-        سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 1357

-        سالروز انتصاب مقام معظم رهبری به امامت نماز جمعه تهران، از خدا می خواهیم این وجود مقدس و پربرکت را تا ظهور آقا امام زمان(عج) برای ما حفظ بفرماید.

گزارشی از دیدار ائمه جمعه با رهبری معظم انقلاب:

-        زیارتی از مرقد مطهر حضرت امام(ره) داشتیم، و توفیق زیارت مقام معظم رهبری، خلاصه ای ازمطالب را خدمتتان عرض می کنم: دوستان امنیتی و اطلاعات صحبت کردند در جلسه، آنجا انسان متوجه می شود که چقدر خداوند متعال  و آقا امام زمان(عج) نسبت به این مردم عنایت دارند، سیستم اطلاعاتی و امنیتی ایران در مقابل تمام سیستم های اطلاعاتی جهان قرار گرفته است، خیلی سخت است،  سیستم امنیتی ما همه جهان را به زانو درآورده است. جا دارد از همه زحمات دوستان امنیتی و نظامی مان تشکر و قدردانی کنیم. ما هرچه داریم از ولایت فقیه داریم، در هر کاری باید ولی فیقه را در نظر گرفت.



-        وظیفه شورای نگهبان بسیار سخت است، متاسفانه کسی که شرب خمرش قطعی است، ضد انقلاب بودنش قطعی است، آمده و ثبت نام کرده در انتخابات، اینها همه توطئه هایی است که مردم را علیه شورای نگهبان تحریک بکنند ، چون مطمئنا تایید نخواهد شد، حواستان باشد، مقام معظم رهبری فرمودند نماز جمعه قرارگاه است، قرارگاه جنگ فرهنگی، جنگ سیاسی است، قرار گاه ایمان و تقوا و اخلاق است نماز جمعه، امام جمعه فرمانده این قرارگاه است، نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است، اینها تعابیر رهبر معظم انقلاب است، باید در این قرار گاه مسائل اعتقادی، سیاسی ، بصیرتی و مسائل ایمان و تقوا بررسی شود. همه ما موظف هستیم پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم و آن چیزهایی که اینجا بیان می شود اینها را به جامعه بکشانید و ابلاغ کنید.


-        اگر شیخ نمر در عربستان و کشور خودش به شهادت می رسد و اگر شیخ زکزاکی در کشور خودش مورد حمله قرار میگیرد و مجروح می شود ، در بنگلادش برای بزرگ مسلمانانش حکم اعدام صادر می شود و چند کشوری که اصلا مهم هم نیستند اینها می آیند و با ایران قطع رابطه می کنند ، کنگره آمریکا هم بعد از  این برجام بد فرجام می آید و پشت سر هم برای ایران اسلامی تحریم می نویسد ، تمام اینها به خاطر ضعف دیپلماسی کشور ماست



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی