امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

جلسه خیرین و اعضای موسسه های  خیریه با امام جمعه باغستان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته  در انجام امور خیر بویژه حمایت از نیازمندان شهر باغستان در طرح مواسات و همدلی ؛ سامان دهی امور مربوط به ثبت موسسات خیریه و هدف گذاری های کوتاه و بلند مدت برای رسیدگی بهتر و بیشتر به نیازمندان را از امور مهم دانستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۷

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی امام جمعه محترم باغستان و حجت الاسلام والمسلمین نظری مسئول محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان شهریار؛ حکم امامت جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) خدمت شریف حجت الاسلام والمسلمین لعاجی اعطا شد.
 در این مراسم حجت الاسلام بنی احمدی ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی انجام شده؛  ارتباط گیری بیشتر و جذب جوانان و نوجوانان محله سعید آباد برای اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی را  به ایشان توصیه نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۶

جلسه ماهانه ائمه محترم جمعه شهرستان شهریار ، قدس و ملارد با نماینده مجلس و فرماندارن در خصوص مشکلات ۳ شهرستان برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۴۵

گردهمایی ائمه محترم جمعه استان تهران
 و مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران حجت الاسلام والمسلمین سیاح به همراه معاونین محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجج الاسلام آقایان ( آقایی ، نوری ، حسنی )

موضوع این جلسه در خصوص برنامه ها و کاربرگ های فرهنگی نهاد نماز جمعه بوده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۱۳

جلسه مشترک امام جمعه باغستان با مسئولین

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۰۹ ق.ظ

 در راستای تعامل مسئولین محترم  در امر خدمت رسانی بهتر و بیشتر ؛ جلسه مشترک امام جمعه باغستان ، نماینده  مردم شریف شهرستان های شهریار، قدس و ملارد  در مجلس شورای اسلامی،  شهردار و اعضای شورای شهر در دفتر شورای اسلامی شهر باغستان  برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۹

دیدار آقای محمدحسین خلیلی فرمانده محترم بسیج کارخانجات باغستان با حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی در خصوص برنامه ریزی لازم برای ادامه فعالیت های کمک رسانی به نیازمندان منطقه

♦️ در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده گروه های جهادی در جهت تهیه و توزیع اقلام معیشتی در پی فرمان مقام معظم رهبری(حفظه الله) در زمینه مواسات و همدلی ،  ابراز امیدواری کردند این کمک ها برای استفاده عزیزان نیازمند  به صورت پیوسیته ادامه داشته تا ان شاءالله رضایت هرچند نسبی عزیزانمان حاصل شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۶

در این دیدار صمیمی حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی ضمن قدردانی از زحمات بسیار ارزنده  موسسه در امداد رسانی و کمک به نیازمندان منطقه ؛  مداومت همکاری با  گروه خیرین و موسسات خیریه  را از برنامه ها و اهداف اصلی خود عنوان نموده و رسیدگی به مستضعفان را بزرگترین توفیق برای هر انسانی قلمداد کردند.
حجت الاسلام بنی احمدی  ساماندهی آماری نیازمندان در موسسات خیریه سطح شهر باغستان را موجب کمک رسانی بهتر و درست تر دانسته و ادامه تلاش برای بهبود وضعیت نیازمندان را توصیه نمودند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۹

حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی ضمن تبریک عید سعید فطر با اشاره به اتحاد و همدلی بین مسئولین شهر عنوان کردند : بحمد الله با وجود نیروها و مدیران متدین و انقلابی ، زمینه برای خدمت به مردم مهیا می باشد و قطعاً با وجود وحدت و همبستگی می توان در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۹

حضور دکتر حق وردی منتخب مردم شهریار ؛قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در دفتر امام جمعه و دیدار با امام جمعه باغستان
در این دیدار صمیمی که به عنوان اولین دیدار رسمی نماینده مردم با حجت الاسلام بنی احمدی بود مطالبات مردم شریف باغستان مطرح و راهکارهای اعتلای سطح فرهنگی؛  عمرانی ؛ حوزه بهداشت و درمان و ...  شهر باغستان مورد بررسی قرار گرفت .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۰