امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

۱۷ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نشست هم اندیشی امامان جماعت شهر باغستان با حضور دادستان ویژه روحانیت استان تهران حضرت حجت الاسلام عبداللهی

به گزارش دفتر امام جمعه شهر باغستان، به دعوت امام جمعه شهر باغستان حجت الاسلام بنی احمدی نشست هم اندیشی امامان جماعت شهر باغستان با حضور دادستان ویژه روحانیت استان تهران در محل حسینیه دفتر امام جمعه برگزار گردید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۵

نشست مسئولین کارگروه های فرهنگی دفتر امام جمعه جهت هم اندیشی برگزاری مراسمات سالروز ولادت حضرت زینب(سلام الله علیها) در دفتر امام جمعه برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۴

درد دلی از سر سوز با استاد!

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ

💠 درد و دلی از سر سوز با استاد/ قطار انقلاب از حرکت باز نمی ایستد

حجت الاسلام بنی احمدی در قالب یادداشتی با عنوان درد و دلی از سر سوز با استاد آورده است: قطار انقلاب از حرکت باز نمی ایستد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۳

دومین نشست پیگیری راه اندازی درمانگاه خیریه در محله خادم آباد باغستان با حضور امام جمعه محترم باغستان حاج آقا بنی احمدی، دکتر رنجبر شهردار محترم، مهندس امامی ریاست محترم شورای اسلامی شهر، حاج آقا ذاکر از خیرین شهر، مهندس جمالی عضو محترم شورای اسلامی شهر باغستان در محل دفتر امام جمعه باغستان برگزار گردید.
در این نشست اعضای محترم در خصوص نحوه راه اندازی و پیشنهادات، گفتگو نمودند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۵:۱۲

نشست صمیمی شعرا و هنرمندان باغستان با امام جمعه

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ق.ظ

نشست صمیمی تعدادی از شعرا و هنرمندان شهر باغستان با امام جمعه محترم، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بنی احمدی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۰:۰۸

دیدار اعضای قرارگاه فرهنگی عمار با امام جمعه محترم شهر باغستان

به گزارش دفتر امام جمعه باغستان، جمعی از جوانان انقلابی شهرستان در جهت پاسداری از سرمایه های معنوی انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و آرمانهای امام و شهیدان، با ارائه برنامه های منظم و مرتبط با حوزه های فرهنگی و اجتماعی، دیدگاه ها و برنامه های آتی خود را بیان نمودند.

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۹ ، ۱۰:۰۶

دیدار سرهنگ پاسدار حاج یدالله سلیمانی فرمانده تیپ امنیتی انصار سیدالشهداء استان تهران با امام جمعه محترم شهر باغستان

به گزارش دفتر امام جمعه باغستان، سرهنگ پاسدار حاج یدالله سلیمانی فرمانده تیپ امنیتی انصار سیدالشهداء استان تهران با حضور در دفتر امام جمعه باغستان با حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی دیدار و گفتگو نموده و از تلاشهای ارزشمند ایشان در جایگاه امام جمعه شهر باغستان تقدیر و تشکر کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۲

نشست مشترک امام جمعه محترم با خیرین و نماینده محترم شورای اسلامی شهر باغستان در خصوص تهیه زمین مناسب برای ساخت درمانگاه خیریه

در این نشست که با حضور مهندس جمالی عضو محترم شورای اسلامی شهر باغستان و جناب آقای ذاکر و سرکار خانم زند از خیرین و معتمدین شهر باغستان در خصوص تأمین زمین مناسب برای ساخت درمانگاه خیریه در محله ی خادم آباد باغستان، بحث و تبادل نظر گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۱

پیام تسلیت امام جمعه شهر باغستان در پی درگذشت حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله تعالی علیه

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال عالم ربانـی و مجاهـد خستگی ناپـذیر، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تاثر فراوان است. این فقیه انقلابی، ازشاگردان برجسته علمی و مکتب فکری امام راحل عظیم الشان(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) بود که در تمامی مراحل نهضت اسلامی و در مبارزه با طاغوت، جزو چهره های برجسته و  پیشتاز محسوب می شد.
اینجانب فقدان این عالم مجاهد و خدوم را به محضر امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و حوزه علمیه مقدسه قم و اعضای مکرم جامعه مدرسین و بخصوص به خاندان معظم و وابستگان و شاگردان و علاقمندان ایشان، تسلیت و تعزیت می گویم و از درگاه خداوند علیم و قدیر غفران و رحمت واسعه الهی و علو درجات را خواستارم.

ابوالفضل بنی احمدی
امام جمعه باغستان

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۰

در جلسه ای با حضور مدیران و مالکان کارخانه ها؛ واحد‌های صنعتی و کارگاه های تولیدی شهرک صنعتی باباسلمان و جناب آقای ابوالفضل کرمانی مشاور امام جمعه محترم در زمینه تولید و صنعت؛ ضمن بررسی مشکلات؛ همفکری لازم در جهت برطرف کردن موانع تولید و ارایه هر چه بهتر خدمات و محصولات صورت پذیرفت.
در این جلسه مدیران شرکت های  رویاپلیمر شهریار، مبل پارامونت، تک پلاست، صنایع تهران پلاستیک، شرکت ماشین تراش تنش، صنایع پلاستیک سلامی، شرکت توکا جام صنعت، شرکت ماهرخ پلاستیک، شرکت سبز رزین تهران حضور داشتند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۰۹:۱۹

حضور حجت الاسلام والمسلمین دربانی ریاست محترم دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تهران در دفتر امام جمعه باغستان
 
در این دیدار صمیمی حجت الاسلام بنی احمدی گزارشی از فعالیت های دفتر امام جمعه را خدمت حجت الاسلام دربانی ارائه نمودند، حجت الاسلام والمسلمین دربانی ضمن آرزوی موفقیت برای امام جمعه باغستان، از اقدامات مثبت انجام شده و یا در حال انجام دفتر و ستاد نمازجمعه باغستان تقدیر نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۹ ، ۱۳:۰۰

 

بسمه تعالی

شـهادت مظلومـانـه اندیشـمند پـدافند هسـته ای کشور دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در عملیات تروریستی دشمن جاهل و شرور ایران اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(روحی له الفدا)، رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شریف و صبور ایران اسـلامی، خـانواده شهـید بزرگـوار و مـردم شهـید پرور، همیشه در صحنه و بصیر باغستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. ایران اسلامی که قربانی سیاست های سلطه گرانه در گسترش تروریسم بوده است، این بار نیز یکی از فرزندان خدوم خود را از دست داد و اما خون این شهید گرانقدر همانند گذشته، دشمن مستکبر و صهیونیست جنایتکار را  رسواتر خواهد کرد. ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، از  نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی می خواهیم با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی عاملان این ترور را شناسائی و به سزای اعمال ننگین خود برسانند و پاسخی محکم به آنها بدهند.

ابوالفضل بنی احمدی
امام جمعه باغستان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۵

جلسه کارگروه امور صنایع و واحد‌های تولیدی در دفتر امام جمعه باغستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی، جناب آقای حمید غیبی نماینده تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف، جناب آقای ابوالفضل کرمانی مسئول کارگروه امور صنایع و واحد‌های تولیدی دفتر امام جمعه حضور داشتند، امام جمعه محترم بر ضرورت پیگیری لکه گذاری صنعتی محله باباسلمان، پیگیری آسفالت و  روشنایی خیابان چالوکه تأکید نمودند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۴

بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج از پیشکسوتان و بسیجیان نمونه شهر باغستان تجلیل شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین بنی احمدی(امام جمعه باغستان)، مهندس امامی(رئیس شورای اسلامی) و اعضای شورای شهر، دکتر رنجبر(شهردار باغستان)، شمسایی(سرپرست اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری باغستان)، فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران و برادران و بسیجیان پیشکسوتان در دفتر امام جمعه باغستان برگزار شد. در پایان مراسم با اهداء گل و لوح سپاس از پیشکسوتان و بسیجیان نمونه تجلیل شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۳

جلسه هماهنگی ائمه محترم جمعه شهرستان و شهرهای غرب استان تهران با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین دربانی ریاست محترم دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تهران، درخصوص برنامه های فرهنگی، مسئله ها و مشکلات منطقه و برنامه ریزی های لازم در این خصوص، در دفتر امام جمعه محترم شهرستان ملارد برگزار شد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۲

 

خانواده محترم راستگو

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن راستگو ما را نیز اندوهگین ساخت، ایشان که الحق و الإنصاف از بهترین‌ مبلغان دینی خصوصاً  در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان بودند عمر خود را در این راه صرف نموده  و استاد  بنده در دوره دهم تربیت مربی کودک و نوجوان بودند،  ضایعه‌ی درگذشت این مبلغ هنرمند دینی را به همه‌ی دوست‌داران ایشان و همچنین مبلغین حوزه‌های علمیه  تسلیت عرض می‌کنم ، روحش شاد و قرین رحمت الهی و در جوار اولیاء و معصومین علیهم السلام همنشین باد، سلامتی و طول عمر با عزت برای شما  از پروردگار متعال مسئلت دارم .

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۴

 نشست هماهنگی مدیران موسسه فرهنگی و خیریه جرعه نوشان کوثر حضرت زهرا(س) با امام جمعه محترم باغستان برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ اعضا موسسه در راستای کمک رسانی به نیازمندان؛ ادامه تلاش این عزیزان در رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان را با توجه به شرایط سخت بیماری کرونا برای بسیاری از خانواده ها، از اقدامات ضروری و مهم دانستند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۲۱