امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 30 خرداد باغستان

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۳ ق.ظ

خلاصه خطبه نماز جمعه باغستان تاریخ 1393/03/30  حجه الاسلام والمسلمین سید احمد سادات رسول


توصیه نمازگزاران به تقوا و ترک گناهان

اشاره به مناسبت ها:

انفجار در حرم مطهر امام رضا(ع) در عاشورای1373 است، انسان باید چقدر پیرو شیطان باشد که برود و در حرم امام راضا(ع) بمب منفجر بکند.

شهادت شهید بزرگوار دوران دفاع مقدس شهید دکتر مصطفی چمران ،  زندگی شهید چمران برای جوانان ما عبرت است، جوانان باید زندگینامه و وصیت نامه شهید چمران را مطالعه کنند، که این روز به نام بسیج اساتید نامگذاری شده است.

سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تبریک به تمام کارمندان این اداره محترم، این سازمان زحمت میکشد اما توقع ما این است که سازمان باید بیشتر از این تلاش بکند، باید بیشتر از این مسئولیت تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را داشته باشد که الآن این ضعف متاسفانه  در سازمان تبلیغات و دیگر سازمان ها دیده می شود.امیدوارم بتوانیم مقوله فرهنگ را بهتر از این پیگیری بکنیم.البته بودجه های فرهنگی ما هم بسیار پایین است.

آغاز هفته قوه قضائیه ، تبریک به محضر تمامی قضات محترم.وجود نعمت بزرگ امنیت در ایران اسلامی به برکت قوه قضائیه و نیروی انظامی است.

آغاز هفته صرفه جویی در مصرف آب؛ توصیه برای صرفه جویی در مصرف آب، دولت باید در این زمینه بیشتر  مدیریت بکند.

روز اصناف؛ تبریک روز اصناف به خدمتگذاران مردم و توصیه به برخورد منصفانه اصناف با مردم.

روز جهانی مبارزه با مواد مخدر؛طبق آمار چیزی بالغ بر 3 میلیون معتاد در کشور است ، هر معتادی را یک خانواده 5 نفره هم حساب بکنیم میشود 15 میلیون نفر از مردم! که گرفتار این موضوع هستند.همه باید همت بکنند تا این بلای خانمان سوز از خانواده ها جمع بشود.

بحث تکریم مساجد؛ مظلوم ترین پایگاه فرهنگی در نظام اسلامی ما مسجد است! دولت همیشه حرفش این است که مسجد سازی کار مردم است، ولی این حرف غلط است؛ دولت موظف است این امور را انجام دهد. از طرف دیگر شما مومنین هم باید مسجد سازی بکنید نه حسینیه سازی؛ در جایی که مسجد ندارد اصلا جایز نیست ساخت حسینیه؛مسجد را هم نظافت بکنید و هم در مساجد با کثرت جمعیت شرکت بکنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی