امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی  با حضور مجدد در بیمارستان بهمن، آخرین وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی را جویا شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی" رئیس دفتر مقام معظم رهبری با حضور مجدد در بیمارستان بهمن، آخرین وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی را جویا شد.

وی با بیان اینکه به دستور "مقام معظم رهبری" برای دومین بار برای عیادت از آیت‌الله مهدوی‌کنی حاضر شدم، گفت: وضع عمومی امروز ایشان نسبت به دفعه قبل، بهتر شده و امیدواریم که آیت‌الله مهدوی‌کنی هر چه زودتر سلامت خود را بازیابد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری درباره خصوصیات انقلابی و شخصیتی آیت‌الله مهدوی‌کنی نیز اظهار داشت: کمتر دیده‌ام که خبر کسالت کسی تا این اندازه موجب نگرانی و توجه عامه مردم به‌ویژه علما و روحانیون باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: بعد از خبر کسالت آیت‌الله مهدوی‌کنی مردم در مساجد، مجالس، ‌حسینیه‌ها و محافل، جلسات دعا برگزار و برای شفاعت ایشان دعا کردند و این به منش و دعب ایشان برمی‌گردد.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی با توجه به جایگاه علمی و سوابق انقلابی استواری که دارد به تمام معنا متواضع بود و در عین حال در بین مردم می‌گفت و می‌شنوید و مزاح می‌کرد و اصلاً برای خود حریمی قائل نمی‌شد، همین امر موجب محبت بی‌شائبه مردم به ایشان شده است و امیدواریم این دعاها مستجاب شود.

همچنین آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی ضمن عیادت از رئیس مجلس خبرگان آخرین وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی را جویا شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی