امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی


خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 3 بهمن 1393 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلیمن بی طرف (امام جمعه موقت)

توصیه به تقوا ، انجام واجبات و ترک گناهان..

بیان مناسبت ها:

سالروز شهادت جمعی از شهدای حزب الله لبنان و شهید الله دادی که به ندای مظلومیت مسلمان ها لبیک گفتند، امروز متاسفانه بعضی ها شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند در حالی که این حرف اصلا درست نیست، پیامبر ما فرمود : اگر جایی مظلوم هست برهمه مسلمین واجب است تا او را یاری کنند .

تک تک روزهای بهمن ماه یوم الله است، دشمن خیلی تلاش کرد تا نگذارد این نظام به پیروزی برسد ولی با یاری خداوند این نظام و انقلاب به پیروزی رسید ، بختیار فرودگاه را بر روی امام بست و امام فرمود : اگر فرودگاه به فرودگاه راه ما را ببندند من دست از راه برنمی دارم . از همین جا به استکبار و در رأس آنها آمریکا و انگلیس و اسرائیل می گوییم آن چیزی که باقی ماند راه خداوند است و دشمن ها یکی پس از دیگری از بین می روند .

سالروز ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، الحمد لله ایران ما از ابتدا مهد ولایت بوده است . کشور ما و مردم ما علاقه مند به اهل بیت شدند و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای راهنمایی مردم از طرف ائمه معصومین بودند . ان شاء الله به برکت سید الکریم (ع) برکات بیش از پیش بر کشور ما نازل شود.

سالروز حماسه مردم آمل در سال 1360 ، عده ای نادان از منافقین  قصد داشتند با بستن گردنه آمل به این انقلاب ضربه بزنند ، به قول امام سجاد (ع) : خدا را شاکرم که دشمن های ما را احمق و نادان  قرار داد.

ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) در 8 ربیع الثانی؛ ائمه ما با زحمت های فراوان دین را به دست ما رسانده اند، ما سپاسگذار ائمه هستیم و خداوند را شاکریم، امروز اگر ما به راحتی به کارهای عبادی مشغول هستیم خون دل هایی است که ائمـه معـصومـین و از جمـله امـام حسـن عسـکری (ع) متحمل شده اند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی