امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم این هفته

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ



خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 22 اسفند  باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

-        توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

-        روز بزرگداشت شهدا، سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام(ره) در سال 1358؛ این بنیاد مقدس در این نظام مقدس به فرمان امام(ره) تاسیس گردید و خدمات بسیار خوب و شایان توجهی نسبت به خانواده شهدا داشته است. الحمد لله خانواده شهدا در این مملکت به برکت این نهاد مقدس سربلند زندگی می کنند. این روز را به همه خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و کارمندان این نهاد مقدس تبریک و تهنیت  عرض می کنم.

-        سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران در سال 1363 توسط منافقین کور دل.

-        سالروز بمباران شیمیایی شهر حلبچه توسط صدام؛ دو ابر قدرت و ایادی این دو پشت سر صدام قرار گرفته بودند و با نظام ما در حال جدال و جنگ بودند و این شهدا بودند که ما را از این جنگ سربلند بیرون آوردند، همین سلاح هایی که استکبار جهانی به صدام می داد را صدام در جنگ با ما استفاده می کرد ؛ الآن استکبار جهانی ما را به ساخت سلاح هسته ای محکوم می کند در حالی که خود این کشورها بارها سلاح شیمیایی را بر علیه ملت های مظلوم استفاده کرده اند، و خودشان هم می دانند که ما ساخت سلاح شیمیای را بر اساس فتاوای مراجعمان حرام می دانیم و هرگز اقدام به ساخت این سلاح ها نمی کنیم.

-        سالروز رحلت حجه الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی، این بزرگوار زحمات بسیار زیادی برای این نظام کشیدند ، در کنار امام بودند و هماهنگ کننده برنامه های حضرت امام (ره) بودند و بعد از امام، رساننده پیام امام (ره) بودند .

-        تقدیر و تشکر می کنم از خیرینی که آمدند و کمک کردند برای بحث های فرهنگی شهر

-        شب عید است از مومنین می خواهیم کسانی که می توانند به خانواده های نیازمند کمک کنند تا ان شا الله  این اعمال ذخیره قبر و قیامتمان باشد .

-        شب چهارشنبه سوری را داریم، متاسفانه جوانان ما دست به کارهایی می زنند که برای خودشان و بقیه خطرناک است، ما خواهش می کنیم از جوانان ها که مواظب باشند تا آسیب ایجاد نشود . شما مومنین هم سعی بکنید جوانان را نصیحت بکنید.

-        عید نوروز امسال مصادف شده است با دهه دوم فاطمیه، باید حرمت ایام فاطمیه حفظ شود، مبادا عزای حضرت زهرا (س) در روزهای عید گم شود ، باید عزای حضرت زهرا (س) مانند همیشه برگزار گردد. مومنین هم سعی کنید برنامه های تبلیغاتی مذهبی و  فرهنگی را در این ایام بیشتر از گذشته انجام دهید.

-        مقام معظم رهبری در توصیه هایشان در مورد محیط زیست فرمودند که محیط زیست باید حفظ شود، تجاوز به محیط زیست حتی برای ساختن حوزه علمیه هم لازم نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی