امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم 25 اردیبهشت

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم نمازجمعه 25 اردیبهشت 94 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین بیطرف


-         توصیه نمازگزاران به تقوای الهی ،انجام واجبات و ترک محرمات

مناسبت ها :

-         متاسفانه مردم مظلوم یمن مورد ظلم دشمنان اسلام قرار گرفتند، این مردم  به اسم اهل بیت(ع) قیام کردند، و در اعماق جانشان و ایمانشان محبت به اهل بیت (ع) است، از همین منظر دشمنان اهل بیت و دشمنان اسلام، در راسش رژیم آل سعود ، این اشراف بی درد، به ملت مظلومی که از نظر مالی بسیار ضعیف هستند حمله کردند و نزدیک به 50 روز است که شبانه روز بر این ملت مظلوم هجوم می آوردند، خدا را  به حق مظلومان تاریخ قسمت می دهیم ملت مظلوم یمن را برعلیه مستکبران آل سعود پیروز بگرداند.

-         شاهد این هستیم متاسفانه در کمپ دیوید استکبار به ریاست آمریکا سران مرتجع عرب را دعوت کردند برای نقشه های شومی که در فکر و ذهنشان دارند برای مردم مظلوم یمن ، خداوند این نقشه ها و توطئه ها را نابود بفرماید.


-         قرآن فرموده آنهایی که در مقابل پیامبر خار فراهم کردند کجا رفتند؟ دشمنان پیامبر کجا رفتند؟، کسانی که برای پیامبر مزاحمت بوجود می آوردند کجا رفتند؟، یقین داریم ابولهب از بین رفته و امروز هم آل سعود که ابولهب واقعی است  از بین رفتنی است.

-         در سال 1327 هجری قمری متاسفانه با توطئه انگلیس و آمریکا و شوروی سران مرتجع عرب که در آن روز دست به دست هم دادند و رژیم صهیونیستی را در خاک مسلمان ها مستقر کردند  و متاسفانه با آنکه یهودی ها در آن زمان تعدادشان اندک بود با توطئه و فریب از تمام کشورهای دنیا به وعده و وعید اینها مستقر کردند در کشور جعلی رژیم صهیونیستی؛  و متاسفانه بیش از 60سال است این لکه ننگ سرطانی وجود دارد.  خدا را قسم می دهیم به حق خوبانش این رژیم صهیونیستی را نابود بگرداند.


-         سالگرد ارتحال فقیه وارسته حضرت آیت الله العظمی بهجت است، ما افتخار می کنیم در مکتب اسلام و در مکتب امام صادق(ع) بزرگانی بیش از 1000 سال است که وارثان پیامبر و ائمه قرار گرفتنه اند، خداوند این عالم بزرگ و فقیه وارسته را بیامرزد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی