امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم این هفته باغستان

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم  94/05/09 باغستان به امامت حجه الاسلام بی طرف


 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

 

بیان مناسبت ها :

-        سالروز وفات سید الکریم حضرت عبدالعظیم حسنی؛ ایشان در  شهر ری نزول اجلال فرمودند و برای راهنمای و ارشاد شیعیان از طرف امام هادی و امام عسکری (علیهما سلام) آمدند و در سال 252 هجری قمری وفات یافتند. خداوند ما را قدردان این بزرگان قرار بدهد.

 

-        سالروز شهادت حضرت آیت الله شیخ فضل الله نوری (ره) ؛ ایشان به دست نا اهل ها در زمان مشروطه به شهادت رسیدند. آیت الله نوری را به شهادت رساندند و مشروطه به بی راهه کشیده شد  ، و زحمات بزرگانی مثل مرحوم آخوند خراسانی از بین رفت ، امروز ما باید حواسمان باشد و همه تابع فرمایشات و اوامر و نواهی سکان دار نظاممان مقام معظم رهبری باشیم. خدا را به حق پیامبر و آل پیامبر(ص) قسم می دهیم نظام ما را از تمام خطرات محفوظ بفرماید و بصیرت و دانایی ما را افزون تر از گذشته بفرماید.


 

-        شکست جنگ احد در زمان پیامبر اکرم(ص) ؛ اگر کسی حرف پیامبر را گوش ندهد شکست می خورد ، نباید به فکر تجمل و جمع کردن غنائم بود ، در جنگ احد پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین(ع) بود ولی مردم مقداری غفلت کردند  ، و شکست خوردند ، حمزه سیدالشهدا به شهادت رسید و هزینه سنگینی را امت پیامبر اکرم هزینه کردند ، تاریخ محل عبرت است، همه باید از فرمانده و ولی و رهبر اطاعت کنیم تا بتوانیم دشمنان را شکست بدهیم و از بین ببریم.


         

 

-        کسانی بودند و هستند که دستشان آغشته است به خون مظلوم ، همانند امریکای جنایت کار ، این هفته یکی از مناسبت هایش حمله آمریکا در جنگ جهانی دوم علیه ژاپن است ، آمریکایی که دستش آغشته است به خون مظلومان تاریخ می آیند و ادعا می کنند که ما حامی حقوق بشر هستیم. در حالی که خودشان دستشان به خون مظلومان عالم آغشته است.

 

-        رژیم ملعون آل سعود که متاسفانه خودشان را خادم الحرمین می دانند می آیند و کسانی را که گناهشان و جرمشان فقط حب حضرت علی(ع) است را به شهادت می رسانند و خودشان در کاخ های فساد به عیش و نوش مشغول هستند.خداوند این رژیم ملعون سعودی را نابود کند ان شاالله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی