امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 23 مرداد 94

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ



خلاصه خطبه دوم  23/05/94  باغستان به امامت حجه الاسلام سادات رسول

 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

 

بیان مناسبت ها :

-        روز تجلیل از امامزادگان، خدا را شکر می کنیم امامزاده ها مورد تکریم هستند،متاسفانه در مورد امام زاده ها هم فتنه سنگینی ایجاد شده بود ، ولی الحمدلله الان امامزاده ها مورد تکریم هستند.

-         آغاز هفته حج ، این عبادت عبادی سیاسی بزرگ ، که در کنار خانه خدا مسلمین جمع می شوند و یکی از بزرگترین تجمع جهانی را تشکیل می دهند . به همه زحمت کشان در این زمینه عرض تبریک داریم. ان شا الله به زودی شاهد سرنگونی رژیم ملعون آل سعود باشیم، و مومنین به راحتی به سفر حج بروند.

-        هفته کرامت ،به برکت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) ؛ که فاصله این میلاد تا میلاد را دهه کرامت نامیدند،ان شا الله مومنین دقت بکنند و فقرا را یاد بکنند. صدقه هفتاد بلا را از انسان دور میکند.

-        سالروز گشایش مجلس خبرگان، این روز را هم خدمت  شما تبریک عرض می کنم.

-        سالروز بازگشت غرور افرین آزادگان، اسرایی که در اسارتشان هم جنگیدند و در اسارت انقلابی بودند و در اسارت انقلاب و فرهنگ اهل بیت را تبلیغ کردند. در اسارتشان خم به ابرو نیاورند و تسلیم نشدند ، ان شا الله حرمت این عزیزان حفظ بشود،اینهاپایه های این انقلاب هستند، ستون اصلی این انقلاب این آزادگان عزیزهستند. ان شا الله قدر این عزیزان را بدانیم.

                                 


-        روز دختر ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) این روز را روز دختر نامیدند ، الآن دختران و مادران ما در خدمت مقدم جبهه هستند ، رزمنده بودنشان بستگی به حجابشان دارد ، هر چقدر حجابشان بهتر باشد رزمنده تر هستند، دشمن در جنگ فرهنگی بسیار تلاش می کند تا بانوان و دختران را مورد هجوم فرهنگی قرار دهد ، بی حجابی از خیلی از گناهان بدتر است، کسانی که فساد و فحشا را رواج می دهند کارشان از خیلی از گناهان کبیره بدتر و گناهش بیشتر است، طبق فرموده بزرگان دین کسی که آرایش می کند و با ظاهری بی حجاب در جامعه حاضر می شود  گناهش از خیلی از گناهان کبیره بدتر است ، بی حجابی بی غیرتی می آورد، بی حجابی بی دینی می آورد و بی حجابی قبول ظلم و ستم است، غرب با ترویج بی حجابی و بی عفتی در بین زنان استمسارشان می کند ، نتیجه بی حجابی به وجود آمدن جامعه اراذل و اوباش است ، نتیجه بی حجابی آدم کشی است ، شوهر را می کشد ، برادرش را می کشد و بالعکس ، خودش را هم می کشد ، انسانی که دینش از دست رفت مرده است ، لذا دقت بکنید و مواظبت کنید ، اطلاع رسانی کنید تا ان شا الله این حمله سنگین فرهنگی دشمن با شکست مواجه بشود.


-        سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه ، این مناسبت بسیار بسیار مهم است، این پیروزی حزب الله مقابل دشمن تا دندان مسلح اسرائیل بسیار مهم است، بیشترین سلاح را در اروپا آلمان صادر کرده است و بیشترین سلاح را از آلمان دو کشور وارد کرده اند ، یکی اسرائیل و دیگری عربستان ، که اسرائیل بیشترین واردات  اسلحه را داشته است ،  این همه سلاح و قدرت نظامی در مقابل دلیر مردان حزب الله شکست خورد و قدرت پوچ رژیم صهیونیستی آشکار شد، این لطف خداوند بسیار بزرگ بود ، اسرائیل برای خودش برنامه ریزی بزرگی را صورت داده بود ولی حزب الله همه این نقشه ها را ناکام گذاشت، این پیروزی بسیار پربرکت است .


                                          

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی