امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خطبه های نماز 30 مرداد جمعه تهران

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ
خطیب موقت تهران با بیان اینکه اجازه نفوذ آمریکا رانخواهیم داد، گفت: آمریکا می‎داند اگربخواهد سلطه سیاسی داشته باشد باید از طریق فرهنگی وارد شود.
آیت‌الله موحدی کرمانی: آمریکا برای سلطه باید فرهنگ ایران را هدف بگیردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته تهران با اشاره به حرکت‌های تروریست‌ها در کشورهای منطقه اظهار داشت: به دنبال این اقدامات اختلافاتی میان شیعه و سنی فراهم می‌شود که این موضوع برای جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران تصریح کرد: خطر مهم دیگری که هشدار دادند این است که آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی که از کشورمان اخراج شد، بنا دارد دوباره بازگردد و می‌خواهد نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را اعمال کند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند ما همواره جلوی این نفوذ را خواهیم گرفت، اظهار داشت: راه نفوذ این کشور را بسته‌ایم و برای همیشه خواهیم بست. آمریکا با این توافق هسته‌ای خیال کرده است که می‌تواند در کشورهای منطقه از جمله کشور ایران نفوذ کند، اما کور خوانده است. آمریکا و کشورهای همراه با آن بدانند که ایران هیچ‌وقت دست از حمایت از مقاومت فلسطین بر نمی‌دارد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی اضافه کرد: استکبار همواره توطئه‌های خطرناکی را در کشورمان فراهم کرده است و این در حالیست که 80 درصد مردم در کشورهای اسلامی گرایش‌های دینی دارند. این استکبار در راستای تحریف ساختن اسلام مردم را همواره گول می‌زند که باید براین اساس به این موضوع توجه کرد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران اضافه کرد: مردم ایران این را بدانند که ساده‌‌اندیشی است فکر کنیم رویه آمریکا تغییر کرده، آمریکا همواره شیطان بزرگ است و دشمنی‌اش با ما همواره پابرجاست و این را بداند که اسلام قدرت پوشالی آنرا در هم شکسته است، بنابراین ما باید همواره حواسمان را جمع کنیم. اسلام همواره درپی ذلیل ساختن طاغوتیان بوده و هست.

وی تصریح کرد: آمریکا بداند اگر بخواهد سلطه سیاسی خود را تجدید کند، باید از طریق سلطه فرهنگی وارد شود و فرهنگ کشور را تغییر دهد که البته این آرزو را با وجود ملتی همیشه بیدار به گور خواهد برد. آمریکا حالا که از در نمی‌تواند وارد شده، می‌خواهد از دریچه وارد شود.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با اشاره به توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اظهار داشت: توافق هسته‌ای برکاتی را به همراه داشت، اما معنای توافق این نیست که دیگر ما با آمریکا آشتی کرده‌ایم و این همواره تفکرات دینی ما بوده است که با دشمنان خدا دشمن و با دوستانش دوست باشیم. اگر ظلمی بر مظلومی در گوشه‌ای از دنیا بشود و کسی از آن ظلم راضی باشد در آن خون شریک است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران اضافه کرد: آمریکا با جنایت‌هایی که در کشورهای منطقه می‌کند همواره از رژیم جعلی صهیونیستی حمایت می‌کند و می‌گوید جزء تعهداتش است. آمریکا جنایت‌های فراوانی را در ایران کرده که قابل احصاء نیست. هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار می‌دهد و به خلبانش ندا می‌دهد و شاه معدوم را به ایران باز می‌گرداند و سپس کودتای 28 مرداد را فراهم می سازد، بنابراین آیا ما می‌توانیم با فرهنگ آمریکا سازش کنیم؟!

وی تصریح کرد: ایران در مذاکرات با گروه 1+5 به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح شد و منطق قوی ایران به گوش دنیا رسید و مظلومیتش و ظالمانه بودن تحریم‌ها روشن شد و ثابت شد که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست. آمریکا فکر می‌کند در میز مذاکرات تعهداتی را گرفته و ایران به دنبال تعهداتش سلاح هسته‌ای تولید می‌کند، اما باید بداند که این تیم ماست که نمی‌گذارد که ما به دنبال سلاح باشیم و مظلومی را از بین ببریم.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی اضافه کرد: آمریکا بر این توافق اصرار دارد و می‌گوید که ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کرده و اگر توافق نمی‌کردیم ، می‌ترسیدیم به سلاح برسد. ترس آمرکا برای ما قیمت دارد، علم هسته‌ای ما آنچنان رشد کرده که آمریکا از آن واهمه دارد. ایران با اصرار بر رفع تحریم‌ها همواره ثابت کرده که ظلم‌پذیر نیست و صبر و مقاومت انقلابی مردم و هدایت‌های هوشمندانه رهبری پیشرفت علمی و دانش هسته‌ای را برای ما فراهم ساخته است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به بحران کشور یمن اظهار داشت: نظام وهابیت در عربستان کی می‌فهمد که کارش اشتباه است و تا کی این جنایتها و آدمکشی‌ها را ادامه خواهد داد. امیدواریم وهابیون هوشیار و بیدار شوند. امروز وضعیت عراق و سوریه را می‌بینیم که چه به روزشان آمده است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال این جنایت‌ها گروه‌های تروریستی داعش نیز هرروز دست به جنایت‌های جدیدی می‌زنند که از خداوند می‌خواهیم ظلم ظالمین را به خودشان بازگرداند و گروه‌های تروریستی داعش به زودی هلاک شوند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی