امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز جمعه 30 مرداد باغستان

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم   94/05/30  باغستان به امامت حجه الاسلام بی طرف

 



 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

 

-        موضوعی که تذکر آن لازم است، مدتی است شهردار شهر ما مستعفی شدند و آنچه که امروز نیاز ماست برای سازندگی و آبادی شهرمان انجام نمی شود و شهر ما  با عقب افتادگی شدید روبرو است، حضرت امام(ره) فرمودند هر کس از ده و محل خودش می آید و با ما صحبت می کند که محل ما عقب افتاده است و سازندگی ندارد و امام (ره) فرمودند نه فقط محل شما بلکه باید در همه محله ها سازندگی صورت گیرد.شهر ما باغستان نزدیک ترین شهر به پایتخت است ولی متاسفانه سازندگی درستی در این شهر وجود ندارد.این شهر نیاز به شهردار باهوش و قوی و با توان بالا دارد .کسی که بتواند در شهر ما سازندگی درست انجام دهد.مرحوم آقای فاضل فرمود من 50 سال در دین اسلام مطالعه کردم فهمیده ام هیچ چیزی در مقابل خدا و پیغمبر عزیزتر و بهتر  از خدمت به خلق نیست. ان شا الله به زودی شهردار قوی ، با کفایت و با درایت انتخاب شود.

                                

 

-        میلاد باسعات علی بن موسی الرضا(ع)؛ این میلاد را به همه عزیزان تبریک عرض می کنم ، افتخار می کنیم کشور ما مزین به وجود مبارک حضرت رضا(ع) است، حضرت رضا(ع) حدود سه سال آمدند ایران و به برکت این مدت حضور ایشان برکات خداوند متعال بر کشور ما نازل شد.

                                

-        روز مسجد، به مناسبت آتش زدن مسجدالاقصی به دست صهیونیست ها که در سال 1973 میلادی اینها به قصد تخریب مسجد ، مسجدالاقصی را به آتش کشیدند و حدود چند سال پیش وزرای کشورهای اسلامی تصمیم گرفتند روزی را به نام مسجد و عمران مسجد نامگذاری کنند و  بزرگداشت مساجد و خانه های خدا را یادآوری کنند و این توطئه هایی که در اطراف ما هست را ان شاالله بی اثر کنیم.دشمنان قصد نابودی اسلام عزیز را دارند و یاداوری این روزها برای همه ملت ها لازم و ضروری است. از کسانی که برای مساجد زحمت می کشند تشکر می کنیم، خدمت به مسجد بسیار با ارزش است. خداوند به حضرت ابراهیم و اسماعیل فرمود ای ابراهیم و ای اسماعیل خانه مرا بسازید و تطهیر کنید و خانه مرا آباد کنید. آنهایی که برای مسجد تلاش می کنند بدانند قدم در جای پای ابراهیم(ع) می گذارند ، خدمت به مسجد از اهم توفیقات است. در مساجد حضور پیدا کنید ، خدا را شکر می کنیم به ما این توفیق را داده که هر روز در مساجد حاضر می شویم.

                            

-        مقام معظم رهبری هفته گذشته مطالبی را فرمودند در مورد بیداری و بصیرت و اینکه دشمن ما حواسش جمع است، ما از تاریخ باید عربت بگیریم، در سال 32 کودتا چطور اتفاق افتاد؟ فاصله بین دولت مردان و روحانیت، دشمن اینها را بررسی می کند. باید همیشه حواسمان جمع باشد و توطئه های دشمن را بشناسیم. دشمنی به نام انگلیس داریم که آمریکا هم از این کشور اطلاعت می کند.خدا انگلیس را نابود کند ان شاالله.

 

 

                            

                          



                    

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی