امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم نماز 20 شهریور 94

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ

خلاصه خطبه دوم  94/06/20  باغستان به امامت حجه الاسلام  حیدری(امام جمعه موقت)



 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

بیان مناسبت ها:

-        20 شهریور سالروز شهادت سید اسدالله مدنی ، ایشان امام جمعه تبریز بودند ،  در سال 1360 توسط منافقین کوردل ترور و به شهادت رسیدند ، اخلاق زیبا و مثال زدنی این مرد بزرگ الهی ، تقوا و ساده زیستی او برگ زرینی از زندگی پرافتخار این مجاهد در راه خداست. به روح این شهید برزگ بالاترین دورد الهی را خواهانیم.

-        11 سپتامبر سالروز حمله هواپیماهای مسافربری به دو برج 110 طبقه مرکز تجاری جهانی در نیویورک و ساختمان وزارت جنگ آمریکا در سال 2001 میلادی است، این حادثه دستاویزی برای آمریکایی ها شد تا برای نابودی هویت اسلامی با شعار دروغین مبارزه با تروریسم آمریکا وارد عمل شد، در حالی که بر هیچکس پوشیده نیست انگشت اتهام یازده سپتامبر به سوی خود آمریکا و اسرائیل است.



-        شنبه 21 شهریور ، سالروز شهادت حجه الاسلام شهید محمد خیابانی است ، به روح بلند این شهید و همه شهدا و علمای شهید در راه اسلام بالاترین درود الهی را خواهانیم.

-        21 شهریور در تقویم روز سینما است ، سینما باید در جهت اصلاح کشور و جامعه باشد ، این مطالبه ولی امر مسلمین از سینما گران است، هنرمندان عزیز باید توجه داشته باشند همانطور که همه ما مسئول هستیم برای سرنوشت جامعه ، هنرمند هم مسئول است، کارگردان سینما هم وظیفه دارد ، جا دارد از سازندگان و زحمت کشان فیلم فاخر محمد رسول الله(ص) تشکر و قدردانی کنیم.

-        30 ذی القعده ، 23 شهریور ،  سالروز شهادت جوان ترین امام،  امام  محمد تقی ، جواد الائمه(ع) است، تسلیت عرض می کنم شهادت امام جواد الائمه (ع) به محضر امام عصر(عج) ، از جوانان عزیز خواهش میکنم شب و روز شهادت وجود نازنین امام محمد تقی(ع) ایران را سیاه پوش کنید و در شان ایشان عزاداری کنید ، ایشان فرزند بزرگوار ولی نعمت همه ما امام ر  ضا(ع) هستند، باید به ولی نعماتمان امام رضا(ع) عرض ادب کنیم.



-        اول ذی الحجه 24 شهریور سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) است،  تبریک و تهنیت عرض میکنم این مناسبت بزرگ آسمانی و الهی را که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در تقویم این روز به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است، سعی کنید ازدواج را تسهیل کنید ، همه ما مسئول هستیم باید به جوانان کمک کرد ، پیامبر اکرم(ص) فرمود در اسلام هیچ بنایی نزد خدا عزیزتر و محترم تر از تزویج نیست.

-        سالروز حمله رژیم صهیونیستی به لبنان و سالروز کشتار مردم مظلوم فلسطین به دست این رژیم وحشی، د رمودر این رژیم امام (ره) فرمودند این شجره خبیثه باید با همت ملل بزرگ اسلامی ریشه کن شود، اسرائیل مجری جنایات آمریکا در منطقه است ، اسرائیل باید ریشه کن شود.




-        بیانات مقام معظم رهبری در هفته گذشته:ایشان فرمودند : ایران مخالف با زورگویی و ظلم است ، سیاست مخالفت با زورگویی دولت ها یک اصل الهی و اساسی است ، آمریکا دشمنی خود را پنهان نمی کند ، ما فقط در هسته ای مذاکره کردیم و بحمدالله مذاکره کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند، در عرصه های دیگر اجازه مذاکره با آمریکا را ندادیم و نخواهیم داد، آمریکا شیطان بزرگ است ، بعضی ها اصرار دارند این شیطان بزرگ را فرشته نجات وانمود کنند ،آمریکا ادعا کرده با این توافق تا 25 سال از دغدغه ایران آسوده است، رهبر معظم انقلاب فرمودند : به شما میگویم اولاً شما 25 سال آینده را نخواهید دی ان شا الله؛ تا 25 سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت، ثانیاً در این مدت هم روحیه مبارز و حماسی و جهادی یک لحظه صهیونیست ها را راحت نخواهد گذاشت.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی