امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه دوم 94/07/03 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

 

 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

-        با توجه به اینکه خطبه های نماز جمعه جز نماز است بنابراین روبه قبله نشستن واجب است ، همچنین گوش دادن به خطبه هم واجب است.

-        تقدیر و تشکر از جناب سرهنگ یامینی فرمانده سپاه ناحیه شهریار ، ایشان زحمت کشیدند و در نماز جمعه باغستان شرف حضور پیدا کردند و با بیاناتشان ما را به فیض رساندند.

-        هفته دفاع مقدس را محضر همه مومنین عرض تبریک و تهنیت داریم.

-        فرخنده میلاد آقا امام هادی(علیه السلام) را پیش رو دارم، محضر همه شما دوستداران اهل بیت عرض تبریک و تهنیت داریم.

-        سالروز تهاجم آمریکا به افغانستان، آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم به افغانستان حمله کرد ، متاسفانه مردم مظلوم افغانستان گرفتار مصیبت آمریکا شدند، انصافاً جای امنی برای زندگی در افغانستان یا وجود ندارد یا بسیار کم است. مشکل افغانستان بسیار زیاد است، نه مردمش متحد هستند و نه دولت مردان مدیریت درستی انجام می دهند.الان هم هر روز ما شاهد حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکا به این مردم مظلوم هستیم.

-        سالروز جهانی جهانگردی

-        سالروز جهانی دریانوردی

-        سالروز جهانی ناشنوایان

-        سالروز جهانی سالمندان

-        روز جهانی قلب و هفته سلامت ، همیشه دولت سفارشش به این است که مردم رعایت بهداشت را داشته باشند ، من از طرف مردم خطاب به دولت ها ، نه این دولت ، همه دولت ها عرض می کنم : شما را به خدا مراقب سلامتی مردم باشید.نظارت های خوب انجام دهید، خدای نکرده مواد خوراکی ناسالم در دست مردم قرار ندهید ، لذا دولت باید دقت بکند و نظارتش را خیلی قوی انجام دهد.

-        روز جهانی همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین.

-        سالروز شهات شهید هاشمی نژاد ، و سالروز شهادت شهیدان، فلاحی ، کلاهدوز، نامجو ، فکوری، جهان آرا را در این هفته داریم، این روز به نام روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس نام گرفت، این روز را محضر همه نظامیان عزیزمان ، فرماندهان نظامی عزیز تبریک عرض می کنیم.

-        حادثه و مصیبت جانگداز منا را داشتیم ، متاسفانه جمعیتی از مومنین ، چه ایرانی و چه غیر ایرانی با توجه به سوء مدیریت خائنان حرمین ، کسانی که خائن به حرم امن الهی و حرم پیامبر(ص) هستند ، این مصیبت بزرگ و جانگداز به جامعه اسلامی و دینی وارد شد، این اولین بار هم نیست ، این مصیبت را محضر آقا امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری، همه مومنین و بازماندگان این عزیزان عرض تسلیت و تعزیت داریم.

-        ورود صهیونیست ها به مسجد الاقصی ، اینها مراسم گروه موسیقی با حضور زنان فاحشه را در مسجد الاقصی برگزار کردند ، ان شا الله حاکمان اسلامی به خودشان بیایند و جلو این اتفاق ها و فتنه ها را بگیرند.

-        ما همچنان در سوریه با استکبار جهانی می جنگیم ، البته جنگی که بین سوریه و استکبار جهانی است ، کشور روسیه هم در حمایت از سوریه اقدام کرده است، ان شا الله مانند تمام شکست هایی که استکبار جهانی در تمام جنگ ها  از این نظام داشته در این مورد هم ان شاالله استکبار در مقابل جوانان مومن سرافکنده و شکسته خورده باشد.

-        دیدار آقای آمانو از ایران و منطقه پارچین ، اعلام کردند که این  دیدار تشریفاتی بوده ، اما مردم از این دیدار های تشریفاتی خوششان نمی آید .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی