امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

خلاصه خطبه نماز جمعه 24 مهر 94

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

خلاصه خطبه دوم 24 /94/07 باغستان به امامت حجه الاسلام والمسلمین سادات رسول

 

 

-        توصیه نمازگزاران به تقوا ، انجام واجبات و ترک محرمات

-        عرض تسلیت و تعزیت خدمت همه مومنان و محبین اهل بیت، عزاداران حسینی، در ماه محرم، ماه عزای سالار شهیدان هستیم، عرض تسلیت و تعزیت داریم محضر آقا امام زمان(ع) و مقام معظم رهبری ، علماء دین و همه مومنان، خداوند به عزت آقا امام حسین(ع) عزت دنیا و آخرت به ما عنایت بفرماید.

-        تقدیر و تشکر از خواهران و مادارن محترمه؛ امروز در این مکان مقدس قبل از نماز جمعه جمع شدند و برنامه شیرخوارگان را برگزار کردند ، برنامه بسیار خوبی بود، انصافاً یاد آور مظلومیت شیرخوار آقا امام حسین(ع) در صحرای کربلا بود.



                   

-        روز دوم محرم، روز ورود آقا امام حسین(ع) به کربلاست.

-        سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان به دست نظام طاغوت

-        روز پیوند اولیاء و مربیان

-        روز تربیت بدنی و ورزش

-        سالروز درگذشت عالم وارسته و بزرگوار حضرت آیت الله مهدوی کنی ، در سال گذشته در همین ایام این بزرگوار دار فانی را وداع گفتند ، بزرگمردی که خدمات زیادی به انقلاب و اسلام کردند. همه از ایشان راضی بودند ، هم امام  و هم رهبری و همه مردم از ایشان راضی بودند.


               


-        روز جهانی پوکی استخوان، مکرر خدمت دوستان وزارت بهداشت عرض می کنیم، مواظب سلامت مردم باشید ، همه مشکلات ما دولتی است، دولت باید به سلامت مردم اهمیت بدهد.

-        مدت ها بود که شهرمان شهردار نداشت، آسیب های جدی به مردم وارد شد ، مردم در سختی قرار گرفتند ، ما هم در سختی قرار گرفتیم، بالاخره دوستان ما در شورا توانستند شهردار را تعیین بکنند ، ان شا الله منشا خیر باشد ، ما هم تبریک می گوییم این انتصاب را، ما شهردار محترم را در ترازوی امتحان می گذاریم ، ان شا الله اهل خدمت باشند که حتماً اینگونه است، ما وظیفه داریم در خصوص حق مردم حرف بزنیم و از حقشان دفاع بکنیم، امیدواریم شهردار محترم از این فرصت استفاده بکند، با خلاف ها باید برخورد بکنند ، حرف مردم را بشنوید، مردم به ما مراجعه می کنند، به آقای میرزمانی تبریک میگوییم،  ان شاالله ایشان در کارشان موفق باشند.


               


-        عده ای از طرف دولت انگلیس و  با توطئه انگلیسی ها  فعالیت خودشان را شروع کرده اند، و به هیئات سرکشی میکنند،میخواهند هیئات را در اختیار بگیرند، و به اهدافشان برسند،حواستان باشد.

-        بررسی اتفاقات مربوط به مجلس شورای اسلامی، هم خطاب به دولت و هم مجلس عرض می کنیم: ما فقط مسیر ولایت را می شناسیم، مسیر هرکس در مسیر ولایت باشد ان راه درست است و هرکس از مسیر ولایت دور شود راهش اشتباه است، مقام معظم رهبری مکرراً در زمینه هسته ای صحبت فرمودند، در هیچ موضوعی ایشان انقدر صحبت نداشته اند ،  دلواپس ترین ادم برای این نظام و این انقلاب مقام معظم رهبری است، و مومنینی که پیرو رهبری هستند، مقام معظم رهبری دستور دادند که مجلس رسیدگی کنند، هم دولت و هم مجلس تخطی کردند، این را بنده یک خیانت می دانم، یعنی فرمان مقام معظم رهبری زمین ماند ، دولت و مجلس اشتباه کردند ، بعضی ها صحبتشان این است که آمریکا را باید باور بکنیم! اگر این طور است آقا امام حسین هم باید می گفت باید یزید را باور کرد!؟ این حرف ها برای انسان های ساده اندیش است، باید دقت بکنیم، آمریکا خیری به ما رسانده است؟ باید حرف رهبر را گوش می کردید ، ملاک و میزان ما مقام معظم رهبری است، ما با سایرین کاری نداریم، کسی که با رهبری و ولایت باشد ما با او هستیم. در بحث برجام فعلا چیزی به دست نیاوردیم، حرف های مقام معظم رهبری شنیده نشد ، نه توسط دولت و نه مجلس ، البته بعضی از دوستان در مجلس مقاومت کردند و ما از ایشان تشکر می کنیم، اما از  رئیس مجلس ، و دولت  به شدت منتقدیم و دلیلش هم عدم تبعیت ایشان از رهبری است.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی