امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

بخشی از خطبه های نماز 11 خرداد شهر باغستان

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۶ ب.ظ

  1397/3/11  نماز جمعه باغستان ( حجت الاسلام والمسلمین سادات رسول)

بسم الله الرحمن الرحیم ...عبادالله اوصِیکُمْ و نفسی بِتَقْوَى اللَّهِ. بندگان خدا شما را و خودم را سفارش می کنم به تقوای الهی،از امام صادق (علیه السلام) سوال شد: کیف تکون لیلة القدر خیرا من الف شهر؟ قال: العمل الصالح فیها خیر من العمل فى الف شهر لیس فیها لیلة القدر؛ چگونه شب قدر از هزار ماه بهتر است؟حضرت فرمود: کار نیک در آن شب از کار در هزار ماه که در آنها شب قدر نباشد بهتر است. خوش به حال کسانی که در این شب های قدر به فکر هستند و از این شب ها استفاده می کنند، دقت کنید و توجه کنید که شب های قدر شب های پرمنزلتی هستند، با ارزش ترین شب شب قدر است، شب قدر قلب ماه مبارک رمضان است، طبق فرمایش امام، لیله القدر سرماه است.شب قدر شب نزول فرشتگان است، انقدر فرشتگان بر روی زمین می آیند که دیگر جایی برای ایستادنشان نیست، طبق روایات هم همه آنها میهمان آقا امام زمان(عج) هستند؛ شب قدر شب نزول قرآن است؛ نزول دفعی قرآن در شب قدر اتفاق افتاده است، نزول تدریجی که در 23 سال بر پیامبر(ص) نازل شد .شب قدر شب عرضه اعمال انسان ها خدمت حجت خدا آقا امام زمان(ع) است. طبق روایتی در شب نوزدهم اعمال نوشته می شود ، در شب بیست و یکم  اصلاح می شود و در شب بیست و سوم به تایید آقا امام زمان(ع) می رسد.خوش بحال کسانی که وقتی آقا امام زمان(ع) نامه اعمالشان را می بیند لبخند بر لبهای مبارک ایشان بنشیند. شب قدر شب اطاعت و شب دعا است، در شب قدر تصمیم بگیریم و برنامه ریزی داشته باشیم، کمک به فقرا ، امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد اشتغال برای جوانان، باید حواسمان باشد به شب های قدر باشد تا ان شاالله بهترین استفاده را از این شب ها داشته باشیم.

سالروز وفات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را در پیش داریم، همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد را در هفته آینده داریم. سالروز شهادت حضرت علی(ع) را هم در هفته آتی داریم، همه این مناسبت ها را خدمت شما عزیزان عرض تسلیت و تعزیت دارم. روز قدس را جدی بگیرید، روز قدس یکی از علامت های پررنگ انقلاب است، قدس در شرف آزادی است، در کنار قدس حزب الله را داریم، نیروی های مبارز فلسطینی را داریم ، مبارزان سوری را داریم، ما اسرائیل را ناکار کردیم؛ اسرائیل دیگر آن قدرت عملیاتی را ندارد؛ان شاالله به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود. همه باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم ان شاالله.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی