امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

امام جمعه شهر باغستان (حجه الاسلام مسعود سرافراز)

انعکاس فعالیّتهای سنگر ولایت در شهر باغستان

حجه الاسلام والمسلمین مسعود سرافراز

بایگانی

جلسه حضرت حجت  الاسلام والمسلمین بنی احمدی با  تعدادی از علما معزز و محترم شهر باغستان در زمینه همفکری درخصوص مسائل مختلف باغستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این نشست صمیمی که  آقایان حجج الاسلام  سید جواد میر حسینی، سید حسن حسینی و مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  پیام نور استان تهران سید اسماعیل حسینی حضور داشتند حجت الاسلام بنی احمدی  ضمن تبریک عید سعید غدیر خم دغدغه های مختلف خود در خصوص مشکلات مردم منطقه و طرح ها و ایده های خود با مهمانان خود سخن گفتند و از  آنها خواستند  نظرات خود را در جهت حل مشکلات بیان کنند.
در این دیدار امام جمعه محبوب و سخت کوش باغستان به پیگیری حقوق برخی کارگران اشاره کردند و از رفع مشکل آنها ابراز خوشحالی کردند.
ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود ارتباط گیری با اقشار و سلایق مختلف و برقراری تعامل صمیمانه و دلسوزانه را در جهت انجام وظایف روحانیت مورد تاکید قرار دادند.
در ادامه روحانیون حاضر نیز ضمن تشکر از روحیه مثبت و رویکرد امید بخش امام جمعه جدید در مراجعه به افکار و سلایق مختلف و نیز تعامل صمیمانه و دلسوزانه ایشان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
در این نشست ادامه برگزاری جلسات همفکری و هم افزایی روحانیون منطقه در حضور امام جمعه محترم به صورت ماهیانه مورد تصویب قرار گرفت.
در پایان حاضران نماز جماعت مغرب و عشاء را به امامت حجت الاسلام بنی احمدی اقامه کردند.

گزارش تصویری:

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی